w

2 miliony butelek Coli i każda inna

2 miliony butelek coli i każda inna

Akcja z imionami na butelkach i puszkach Coca-Coli to pestka w porównaniu z pomysłem producentów Diet Coke w Izraelu. Do tamtejszych sklepów trafią 2 miliony butelek w niepowtarzalnych opakowaniach.

Trudno czuć się indywidualistą pijąc Coca-Colę – prawdopodobnie najpopularniejszy napój gazowany świata, ale marka nie ustępuje w staraniach, żeby przekonać klientów o jej wyjątkowości. Tym razem próbę podjął izraelski oddział koncernu, który w ramach akcji „Jedyny w swoim rodzaju” wypuścił na rynek 2 miliony indywidualnie zaprojektowanych butelek napoju. Tak ogromną ilość grafik udało się stworzyć dzięki zastosowaniu algorytmu, który automatycznie generował kolejne unikatowe projekty.

Diet-coke-algorithm-3

Diet-coke-algorithm-4

Diet-coke-algorithm-hed-2014

Diet-coke-algorithm-1

Diet-coke-algorithm-2

Akcji towarzyszyła medialna kampania, w ramach której na ulicach pojawiły się setki unikatowych (a jakże) bilbordów, a także punkty sprzedaży koszulek i innych gadżetów z wybranym wzorem.

Diet Coke presents: Millions of one of a kind bottles from Gefen Team on Vimeo.

Kampanię w porozumieniu z producentem opracowali Gefen Team, Q Digital i HP Indigo.


Reklama w grach komputerowych. Case study marki Grześki 

Grupa Filmowa Darwin, Astrofaza, Wini, Trollsky, Baniak Baniaka – dołączają do Video Brothers

Jak dostać pierwszą pracę w IT? Świetnym rozwiązaniem może być kurs, pod warunkiem, że wybierze się go mądrze

 

Wrocław ma swoje kontury.

Wrocław ma swoje kontury.

Galeria „las” w muzeum historii żydów polskich polin

Galeria „Las” w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin