Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

2 miliony butelek Coli i każda inna

Akcja z imionami na butelkach i puszkach Coca-Coli to pestka w porównaniu z pomysłem producentów Diet Coke w Izraelu. Do tamtejszych sklepów trafią 2 miliony butelek w niepowtarzalnych opakowaniach.

Trudno czuć się indywidualistą pijąc Coca-Colę – prawdopodobnie najpopularniejszy napój gazowany świata, ale marka nie ustępuje w staraniach, żeby przekonać klientów o jej wyjątkowości. Tym razem próbę podjął izraelski oddział koncernu, który w ramach akcji „Jedyny w swoim rodzaju” wypuścił na rynek 2 miliony indywidualnie zaprojektowanych butelek napoju. Tak ogromną ilość grafik udało się stworzyć dzięki zastosowaniu algorytmu, który automatycznie generował kolejne unikatowe projekty.

czytaj:   Beyond Advertising Forum: esport & gaming

diet-coke-algorithm-3

diet-coke-algorithm-4

diet-coke-algorithm-hed-2014

diet-coke-algorithm-1

diet-coke-algorithm-2

Akcji towarzyszyła medialna kampania, w ramach której na ulicach pojawiły się setki unikatowych (a jakże) bilbordów, a także punkty sprzedaży koszulek i innych gadżetów z wybranym wzorem.

Diet Coke presents: Millions of one of a kind bottles from Gefen Team on Vimeo.

Kampanię w porozumieniu z producentem opracowali Gefen Team, Q Digital i HP Indigo.