Akcja z imionami na butelkach i puszkach Coca-Coli to pestka w porównaniu z pomysłem producentów Diet Coke w Izraelu. Do tamtejszych sklepów trafią 2 miliony butelek w niepowtarzalnych opakowaniach.
Trudno czuć się indywidualistą pijąc Coca-Colę – prawdopodobnie najpopularniejszy napój gazowany świata, ale marka nie ustępuje w staraniach, żeby przekonać klientów o jej wyjątkowości. Tym razem próbę podjął izraelski oddział koncernu, który w ramach akcji „Jedyny w swoim rodzaju” wypuścił na rynek 2 miliony indywidualnie zaprojektowanych butelek napoju. Tak ogromną ilość grafik udało się stworzyć dzięki zastosowaniu algorytmu, który automatycznie generował kolejne unikatowe projekty.
Akcji towarzyszyła medialna kampania, w ramach której na ulicach pojawiły się setki unikatowych (a jakże) bilbordów, a także punkty sprzedaży koszulek i innych gadżetów z wybranym wzorem.
Diet Coke presents: Millions of one of a kind bottles from Gefen Team on Vimeo.
Kampanię w porozumieniu z producentem opracowali Gefen Team, Q Digital i HP Indigo.
Reklama w grach komputerowych. Case study marki Grześki
Grupa Filmowa Darwin, Astrofaza, Wini, Trollsky, Baniak Baniaka – dołączają do Video Brothers