Do agencji K2 dołączyła Agata Patoła, która objęła funkcję Social Media Team Leaderki. Do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie działań dla klientów takich jak Carrefour, Jack Daniel’s czy Finlandia oraz koordynacja prac zespołu social mediowego.
Agata Patoła jest związana z branżą marketingową od ponad pięciu lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Hand Made i Social Media Now, gdzie realizowała kampanie mediowe, projektowała strategie komunikacji i prowadziła działania contentowe z wykorzystaniem nowych technologii. Odpowiadała między innymi za komunikację takich marek jak Allegro, Dermika, Captain Jack, Jan Niezbędny, Pizza Hut, William Peel czy Teatr Kochanowskiego w Opolu. Patoła raportuje bezpośrednio do Michała Rutkowskiego.
Platformy społecznościowe wciąż się rozwijają, dojrzewają i profesjonalizują, również w kierunku kanałów wspierających sprzedaż czy obsługę klienta. Dlatego tak ważny jest dla nas rozwój działu Social Media. Zatrudniamy nowe osoby oraz zwiększamy nasze kompetencje marketingowe w tym obszarze – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencją K2.