Agencja BARDZO zrezygnowała z udziału w przetargu na obsługę reklamową dla IKEA Retail ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego Klienta.
Do pierwszego etapu przetargu na stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych IKEA zaprosiła dziewięć agencji. Trzy spośród nich mają zostać zaproszone do zaprezentowania pełnych prezentacji kreatywnych.
Z udziału w drugim etapie przetargu zrezygnowała agencja BARDZO.
– Zrezygnowaliśmy ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego przez naszą agencję klienta – informuje Bartłomiej Nowak, Dyrektor Zarządzający Bardzo.
Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na pierwszą połowę maja 2017 r.
***
Agencja reklamowa BARDZO istnieje od 2010 roku. Jej założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym jest Hubert Stadnicki. BARDZO zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza. W swoim portfolio ma także marki bankowe i ubezpieczeniowe (Getin Bank, Noble Bank, Expander, Aviva). Zespół BARDZO liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu i egzekwowaniu dobrej kreacji.
Jeden komentarz