w

Agencja BARDZO zrezygnowała z udziału w przetargu dla IKEA

Agencja-bardzo

Agencja BARDZO zrezygnowała z udziału w przetargu na obsługę reklamową dla IKEA Retail ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego Klienta.

Do pierwszego etapu przetargu na stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych IKEA zaprosiła dziewięć agencji. Trzy spośród nich mają zostać zaproszone do zaprezentowania pełnych prezentacji kreatywnych.

Z udziału w drugim etapie przetargu zrezygnowała agencja BARDZO.

– Zrezygnowaliśmy ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego przez naszą agencję klienta – informuje Bartłomiej Nowak, Dyrektor Zarządzający Bardzo.

Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na pierwszą połowę maja 2017 r.

***

Agencja reklamowa BARDZO istnieje od 2010 roku. Jej założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym jest Hubert Stadnicki. BARDZO zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza. W swoim portfolio ma także marki bankowe i ubezpieczeniowe (Getin Bank, Noble Bank, Expander, Aviva). Zespół BARDZO liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu
i egzekwowaniu dobrej kreacji.

Jeden komentarz

    #dziewczynyrządzą w sklepach deichmann

    #DziewczynyRządzą w sklepach Deichmann

    Social media convent

    Trwają zapisy do V edycji Social Media Convent!