w ,

Henio jak Baumgartner leci z życzeniami w rytmie Gangnam style

Henio jak baumgartner leci z życzeniami w rytmie gangnam style

Agencja Lemon Sky realizuje kampanię świąteczną dla Tesco. Tym razem Henio szybko i konkretnie składa spersonalizowane życzenia w locie, przeganiając światło i tańcząc w stylu bijącego rekordy popularności Gangam style.

Henio jak baumgartner leci z życzeniami w rytmie gangnam style

Osią kampanii jest film, w którym każdy może wykorzystać postać Henia do złożenia własnych, świątecznych życzeń, a następnie podzielenia się nimi z przyjaciółmi czy rodziną w postaci animowanego klipu. Ponieważ Eksperci Tesco śledzą na bieżąco nośne zjawiska w Internecie, animacja z Heniem w roli głównej nawiązuje do popularnych tematów czy tekstów, m.in. niedawno oglądanego przez cały świat skoku Baumgartnera, tańca Gangnam style czy znanych tekstów z filmów wirusowych. Życzeniami można dzielić się szybko i konkretnie na landing page www.lecimyzzyczeniami.pl oraz facebookowym profilu Tesco, a sam film zobaczyć w kanale YouTube.



Źródło: mat. pras.

Wzmocnione działy client service, social media i kreatywny w zjednoczenie. Com

Wzmocnione działy Client Service, Social Media i Kreatywny w zjednoczenie.com

Top 9 reklam w reżyserii davida finchera

Top 9 reklam w reżyserii Davida Finchera