w

Nie ze mną te numery Burger

Nie ze mną te numery burger

Burger King rozpoczyna właśnie kampanię radiową, w której promuje ofertę King Deal – zestawy z burgerem WHOPPER Junior lub Crispy Chicken oraz frytkami i napojem w cenie 10 zł. W spocie reklamowym Hans Kloss przekonuje słuchaczy, że stawka jest… mniejsza niż myślicie!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5TYVDBeB1g0[/youtube]

Nagranie radiowe bazuje bowiem na motywach z kultowego polskiego serialu „Stawka większa niż życie”. Głosu udzielił w nim najprawdziwszy serialowy Hans Kloss, czyli Stanisław Mikulski.

Nie ze mną te numery burger

– Hans Kloss to legendarna już postać filmowa – tak samo, jak legendarny jest nasz sztandarowy burger WHOPPER®. Nic więc dziwnego, że w reklamie sięgnęliśmy po klasykę – mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King. – Najnowszą kampanią chcemy konsekwentnie podkreślać najważniejszą zaletę Burger King, czyli smak 100% grillowanej wołowiny oraz przypomnieć wszystkim naszym fanom o ofercie King Deal, w której za jedyne 10 zł goście mogą najeść się do syta – dodaje.

20-sekundowe spoty emitowane będą do 2 września na antenie stacji ogólnopolskich (m.in. radio RMF FM, ZET, TOK FM, ESKA ROCK) oraz lokalnych (m.in. PLANETA, ANTYRADIO).

To nie pierwsza współpraca Burger King z gwiazdami polskiego kina. W lipcu 2011 roku w spotach reklamowych marki można było usłyszeć głos znanej polskiej aktorki Beaty Tyszkiewicz.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LN0uAmsB5uY[/youtube]

Autorem najnowszej kreacji kampanii radiowej jest agencja Ogilvy. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.


źródło: BurgerKing

Pinterest

Czy Pinterest będzie marketingowym eldorado? Rozmowa z Tomaszem Nadolnym

Wakacyjny outdoor w stylu frugo

Wakacyjny outdoor w stylu FRUGO