w

IKEA – to niedrogie

ikea - to niedrogie 1

IKEA marka, która pozycjonuje się jako niedrogi szwedzki design.

Marka poprosiła agencję Memac Ogilvy and Mather o stworzenie kampanii reklamowej, która ma na celu zwiększenie sprzedaży swoich ofert specjalnych i przypomnienie ludziom jak tanie są produkty IKEA. Założeniem było przygotowanie kreacji, które będą proste, wizualnie przekonujące i na tyle elastyczne, żeby można było ich używać na wielu polach eksploatacji,

Agencja przygotowała koncepcję, w której wartość produktów jest przełożona na koszty rzeczy, które kupujemy na co dzień. Zamiast pieniędzy widzimy kawę, puszki z napojem, pizzę… nowe waluty. To prosta zmiana, która zmieniła postrzeganie cen produktów przez ludzi.

Kampania pozwoliła zakotwiczyć ceny produktów jako niskie. Jednocześnie jest kampanią, która przyciąga prostotą i kreatywnością.

ikea - to niedrogie 2

ikea - to niedrogie 3

ikea - to niedrogie 4

ikea - to niedrogie 5

ikea - to niedrogie 6
Agencja Memac Ogilvy and Mather

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

adam borczyński

Adam Borczyński jako Head of Creative w Performante

ostecx créative - dlaczego agencja kreatywna produkuje... napoje? 15

Ostecx Créative – dlaczego agencja kreatywna produkuje… napoje?