Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

iProspect wzmacnia zespół SEM

Do działającej w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji iProspect Polska dołączyła Małgorzata Szulc. Jako senior SEM specialist będzie wspierała klientów agencji w zakresie kampanii AdWords.

Gosia poprzednio pracowała w agencji Outrider, a następnie Quisma obsługując klientów takich jak Orange, nju mobile, Johnson&Johnson, Animex, Wyższe Szkoły Bankowe czy Kompania Piwowarska. Pracowała również jako webdeveloper oraz asystent ds. e-marketingu i PR., a także odpowiadała za redakcję serwisów internetowych dla klientów ARBO Interactive.

Kilkunastoosobowy zespół specjalistów z iProspect Polska realizuje projekty z zakresu search marketingu, performance display, performansowych działań w social media, SEO oraz content marketingu. Do grona klientów iProspect należą min.: Microsoft, adidas, Mattel oraz Philips.