Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Paulina Sobolewska przechodzi z iProspect do Up&More

Paulina Sobolewska objęła stanowisko SEM specialist w agencji interaktywnej Up&More. Odpowiada za prowadzenie i optymalizację projektów z zakresu search engine marketing, poszukiwanie nowych rozwiązań w prowadzeniu kampanii oraz wsparcie działu new business.

Paulina Sobolewska działaniami SEM zajmuje się od 2012 roku. Prowadziła i zarządzała kampaniami AdWords (Search, GDN, DSK, GSP, video), tworzyła struktury oraz optymalizację kampanii pod kątem określonych KPI, tworzyła listy remarketingowe, wspierała działania AdWords danymi z narzędzia Google Analytics, prowadziła i optymalizowała kampanie poprzez DoubleClick Search.

czytaj:   Rafał Chodzicki dołączył do zespołu Up&More

Pracowała także w Money.pl gdzie początkowo zajmowała stanowisko Młodszego specjalisty SEM, a następnie Analityka. Jest absolwentką Informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *