Chyba każdy wie, że reklama firmy w internecie się opłaca. Z jej pomocą w prosty sposób można dotrzeć do milionów, a nawet miliardów użytkowników z każdego miejsca na Ziemi. Oczywiście liczby nie są tu najważniejsze. Liczy się przede wszystkim trafienie do grupy docelowej. A internet bardziej niż jakiekolwiek medium to umożliwia. Obecnie przedsiębiorcy mają do […]
trendy w reklamie
-
-
Dzięki postępowi technologicznemu reklama stała się tania. W efekcie przeciętny człowiek codziennie narażony jest na kilka tysięcy komunikatów reklamowych. Sprawia to, że wiele z nich jest ignorowanych, a w dodatku odbiorcy tracą zaufanie do przekazywanych im treści. Stwarza to duże wyzwanie firmom zabiegającym o uwagę potencjalnych klientów. Musze znaleźć sposób, by wyróżnić się wśród konkurencji […]
-
Firma prowadząca różnego rodzaju działania marketingowe dysponuje obecnie wieloma narzędziami. Przedsiębiorca może zadecydować nie tylko o tym, jakie rodzaje reklamy preferuje, ale też określić przy pomocy jakich mediów chce docierać do potencjalnych klientów. Stąd przy mówieniu o strategiach reklamowych bardzo często pojawia się rozróżnienie na marketing ATL i BTL, mimo że rozwój nowoczesnych technologii doprowadził […]
-
Wiele firm coraz częściej rezygnuje ze standardowych działań marketingowych, a przynajmniej uzupełnia je o dodatkowe działania, które znacznie różnią się od tradycyjnej reklamy. Nie bez powodu – standardowe banery czy hasła reklamowe są mniej skuteczne niż inne, bardziej subtelne działania. Wśród nich dużą rolę odgrywa buzz marketing nazywany inaczej marketingiem szeptanym. Czym jest buzz marketing? […]
-
Dzięki postępowi technologicznemu reklama stała się tania. W efekcie przeciętny człowiek codziennie narażony jest na kilka tysięcy komunikatów reklamowych. Sprawia to, że wiele z nich jest ignorowanych, a w dodatku odbiorcy tracą zaufanie do przekazywanych im treści. Stwarza to duże wyzwanie firmom zabiegającym o uwagę potencjalnych klientów. Musze znaleźć sposób, by wyróżnić się wśród konkurencji […]
-
Firma prowadząca różnego rodzaju działania marketingowe dysponuje obecnie wieloma narzędziami. Przedsiębiorca może zadecydować nie tylko o tym, jakie rodzaje reklamy preferuje, ale też określić przy pomocy jakich mediów chce docierać do potencjalnych klientów. Stąd przy mówieniu o strategiach reklamowych bardzo często pojawia się rozróżnienie na marketing ATL i BTL, mimo że rozwój nowoczesnych technologii doprowadził […]
-
Wiele firm coraz częściej rezygnuje ze standardowych działań marketingowych, a przynajmniej uzupełnia je o dodatkowe działania, które znacznie różnią się od tradycyjnej reklamy. Nie bez powodu – standardowe banery czy hasła reklamowe są mniej skuteczne niż inne, bardziej subtelne działania. Wśród nich dużą rolę odgrywa buzz marketing nazywany inaczej marketingiem szeptanym. Czym jest buzz marketing? […]
-
Strach przed przegapieniem towarzyszy ludziom w wielu aspektach życia. Właśnie z tego powodu czasem uczestniczą w spotkaniach, na które w ogóle nie mają ochoty czy decydują się próbować nowych rzeczy nawet, jeśli woleliby dobrą starą rutynę. Nic więc dziwnego, że ta koncepcja znalazła też zastosowanie w przypadku sprzedaży. FOMO w marketingu gości dopiero od kilku […]
-
Większość użytkowników internetu jest już zmęczona wyskakującymi zewsząd banerami, reklamami zakłócającymi oglądanie filmów czy okienkami reklamowymi znajdującymi się w środku treści i utrudniającymi czytanie. Stąd korzystanie z wtyczki do blokowania reklam jest obecnie właściwie standardem, a oklepane hasła reklamowe wcale nie skłaniają do działania, a raczej śmieszą czy wywołują obojętność. Coraz częściej stawia się więc […]
-
Opublikowano w:
Marketing mix: sposób na tworzenie skutecznej strategii firmy
Współczesny przedsiębiorca musi nie tylko zarządzać firmą, ale też wiedzieć, jak reklamować swój produkt i dotrzeć do klientów. Znajomość podstaw marketingu jest więc koniecznością niezależnie od rodzaju oferowanych produktów czy usług i skali całej działalności. Pomocny może okazać się marketing mix, czyli elementy umożliwiające budowanie strategii marketingowej firmy. Klasyczny marketing mix, czyli metoda 4P Najbardziej […]