w

Leitz Complete – rusza kampania nowej marki akcesoriów do urządzeń Apple

Leitz complete - rusza kampania nowej marki akcesoriów do urządzeń apple

Startuje kampania reklamowa Leitz Complete mająca na celu wprowadzenie na polski rynek nowej międzynarodowej marki oferującej akcesoria do urządzeń firmy Apple. 

Leitz complete

Motywem przewodnim kampanii jest akcja konkursowa prowadzona na polskiej stronie firmy Esselte (Esselte.pl) będącej właścicielem marki Leitz Complete. W ramach konkursu każdy kto odpowie na 3 proste pytania dotyczące używania produktów Apple i akcesoriów do nich, będzie miał szansę na wygranie dowolnego produktu Leitz Complete.

Akcja będzie reklamowana na Facebooku oraz za pomocą SEM w Google.pl. Za emisję reklam odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

– Wybraliśmy agencję Biuro Podróży reklamy ze względu na jej duże doświadczenie zarówno w obszarze social media marketingu, jak i SEO/SEM. Bardzo się cieszę, że wspólnie będziemy mieli okazję wspierać rynkowy debiut marki Leitz Complete i zainteresować tą marką również polskich klientów – mówi Anna Jerzmanowska, trade marketing manager w Esselte Poland.

Esselte to międzynarodowa firma ze szwedzkimi korzeniami. Ma w ofercie około 20 tysięcy innowacyjnych produktów biurowych dostępnych w ponad 120 krajach na całym świecie. Esselte to cztery uznane marki: Leitz, Esselte, Rapid i Xyron.

Leitz – obecnie lider na europejskim rynku produktów biurowych – już od ponad 130 lat produkuje wysokiej jakości artykuły do archiwizowania i zarządzania dokumentami oraz organizacji przestrzeni biurowej. W tym czasie marce udało się zdystansować konkurentów w Niemczech i stać się wyznacznikiem standardów w archiwizacji dokumentów przy użyciu segregatorów z mechanizmem dźwigniowym w całej Europie.

Leitz Complete (http://www.youtube.com/watch?v=b-Qh6VMmCyY) to nowa marka stworzona przez Leitz, pod którą sprzedawane są akcesoria do urządzeń mobilnych firmy Apple. W najbliższym czasie jej oferta produktowa poszerzona zostanie dodatkowo o akcesoria do smartfonów Samsung.

Źródło: mat. pras.

 

Akademia leona koźmińskiego uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych

Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych

Już nie prosument a multitasker

Już nie prosument a multitasker