Martin Winther, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT, z końcem listopada kończy pracę w agencji.
Zmiany w dziale kreacji 180 podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów 180: – Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę – wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180.
Planujemy zatrudnić m.in. seniorski team. Dołączą do nas także kolejni kreatywni obcokrajowcy w ramach Talent Programu i współpracy z zagranicznymi uczelniami. Nie przewidujemy natomiast zatrudnienia na stanowisko, które obecnie zajmuje Martin, choć niezmiernie doceniamy jego dotychczasowe zaangażowanie w pracę agencji. Dziękujemy za wspaniałe cztery lata i życzymy dalszych sukcesów – mówi Sadowski i dodaje, że zarządzaniu działem kreacji nadal wspiera go creative director Bartłomiej Walczuk.
Martin Winther na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych. W branży reklamowej pracuje od 20 lat. W tym czasie zdobył ponad 100 nagród – między innymi kilkanaście nominacji i dwa srebrne Lwy w Cannes w kategoriach Cyber i Film. W 180 w ostatnim czasie był kreatywnie odpowiedzialny za akcję “Niezniszczalna tęcza” dla Ben & Jerry’s (Unilever).