w

Najlepszy-najgorszy prezent dla człowieka z agencji reklamowej

Najlepszy-najgorszy prezent dla człowieka z agencji reklamowej

Święta to czas obdarowywania, więc agencja Juggernaut postanowiła uszczęśliwić kolegów z branży prezentem, który świetnie punktuje jej realia. Każdy chętny może zgłosić się do agencji po własną talię kart „Advertising Against Humanity”, wzorowaną na ogromnie popularnym pierwowzorze „Cards Against Humanity”.

Jak można przeczytać na stronie twórców oryginału, CAH to gra towarzyska dla okropnych ludzi, którzy nie znają żadnej świętości, chętnie serwują kwasiarskie dowcipy i teksty poniżej pasa. „W przeciwieństwie do gier, w które grałeś do tej pory, Cards Against Humanity jest tak nikczemna i niezręczna jak Ty i Twoi znajomi” – dowiadujemy się z opisu.

Gra dzieli się na rundy, w których kolejni gracze zadają pytania znajdujące się na czarnych kartach, a reszta musi na nie odpowiedzieć zwrotami z białych – najlepiej jak najśmieszniej, dziwacznie lub szokująco. Zabawę podkręca fakt, ze na kartach znajdują się między innymi nazwiska znanych osób, kultowe cytaty z filmów czy inne popkulturowe nawiązania.

W „Advertising Against Humanity” te teksty zastąpiły inne, związane z szeroko pojęta branżunią, związaną z realiami pracy z klientami w typie Junior Brand Managera i korpo-relacjami. Na kartę „Nagroda trafia do…” można rzucić „Błękitnego płynu z reklam tamponów”, a na pytanie „Dlaczego wylali mnie z poprzedniej agencji” z rozbrajającą szczerością odpowiedzieć „Za brandzlowanie się do taśm castingowych”.

Chętni do otrzymania zestawu kart całkowicie za darmo mogą zgłaszać się na agencyjnego maila podanego na dole strony www.thejuggernaut.ca. Do Polski pewnie nie wysyłają, ale być może jakaś firma znad Wisły zainspiruje się pomysłem i wyda własny zestaw. Odpowiedniki oryginału już można kupić na Allegro.

#AdvertisingAgainstHumanity by thejuggernaut.ca

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Naeem Ghafari (@naeemghafari)

Hahahaha – this sounds familiar. #AdvertisingAgainstHumanity #truthisstrangerthanfiction

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Shannon Stephaniuk (@glossy)

Just the tip… #AdvertisingAgainstHumanity @eee_jay

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Steven Mclellan (@zooki1978)

Mr. Bernbach is a brilliant man. #advertisingAgainstHumanity #toronto #thetitegroup @thejuggernaut462

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Jamie King (@jamieaking)

Skarp, czyli świąteczna kartka według netizens

Skarp, czyli świąteczna kartka według Netizens

Kampanie e-marketingowe są jak świąteczne przygotowania

Kampanie e-marketingowe są jak świąteczne przygotowania