w

Nowa kampania Vistula AW23

Vistula kampania

Oto historia, w której gościnnie występują: dwóch Rafałów i mnóstwo stylu! To najnowsza kampania Vistula na sezon AW23, w której dość jasno mówią: „Człowieku, bądź sobą i rób to, co kochasz, ale przede wszystkim, rób to w swoim stylu!”. Przedstawili nam to na przykładzie Rafała Jonkisza, który między saltem a podróżą do Timbuktu zawsze znajdzie chwilę na perfekcyjny outfit, oraz Rafała Rulskiego, który nie tylko jest asfaltowym szamanem, ale również zajmuje się simracingiem.

A co w ofercie? To naprawdę kolekcja pełna perełek. Każdy z nas, bez względu na to, czy jesteśmy bardziej garniturowi czy casualowi, znajdziemy tu coś dla siebie. A jeśli mówimy o garniturach, to w tkaninach wykorzystuje się włoską technologię 3DWOOL. Wyobraźcie sobie tkaninę, która jest tak elastyczna, że możecie wykonywać w niej karkołomne akrobacje albo… no dobra, może po prostu się wygodnie poczujecie.

Vistula po prostu nie bawi się w półśrodki. Oferują kurtki, które są równie przytulne jak mem z kotem i golfy, które nie powinny zabraknąć w szafie każdego mężczyzny tej jesieni. Na deser dostajemy też całą gamę akcesoriów, które dopełnią każdą stylizację.

O, i jeszcze jedno. Marka postawiła na full wypas wizualnie, korzystając z technologii 3D i AI. Oczywiście, dla laika to brzmi jak magiczne zaklęcie, ale efekt końcowy jest niczym świeżo otwarty Red Bull dla twoich oczu. Innowacyjność idzie tu ręka w rękę z kreatywnością, więc jeżeli potrzebujesz natchnienia do bycia na czasie, Vistula ma dla ciebie moc atrakcji.

I na koniec, bohaterowie naszej opowieści. Rafał Jonkisz to ekspert od zdrowego stylu życia z nutą egzotyki, Rafał Rulski  to kierowca, który połączył świat realny z wirtualnym. I obaj są dowodem na to, że kiedy jesteś sobą i robisz to co kochasz, nawet moda idzie za tobą jak cień. Ale pamiętaj, że cień też musi być w dobrym guście!


Campaign credits:

Client: VISTULA

Marta Gos @gos_marta

Jagoda Bugaj @b_jagodowa

Creative Concept Video: Visual Crafters x Alex Pak x ABRA.network 

3D materials: ABRA.network 

Production: 

Jake | Visual Crafters  @czepiak

Łukasz | Visual Crafters @pan_masik

Art Director: Ilona Matievskaya | Visual Crafters @ilonamati

Hero: 

Rafał Jonkisz @rafal_jonkisz

Rafał Rulski @rulskirafal

Team Foto:

Fotograf: Yan Wasiuchnik @maanamman

As. Foto: Mikołaj Chocieszyński @m.chocieszynski

Gaffer: Wojtek Affek | Zachód Studio @wojtekaffek 

Postproduction: Vein postproduction @vein_postproduction

Team Video: 

Reżyser: Alex Pak @aexnr

Operator: Dima Zinych @dzinych

Focus Puller: Karol Kempinski @hipol.it

1AC: Nikodem Wiśnicki @nikodem.wisnicki

Steady Cam: Andrii Koval @andriismith

Gaffer: Tony Bielecki @tonyrgbw

 

Hair / Make up: Daniel Gryszke | D’ivision Managment @danielgryszke

Scenography: Ania Witko @aniawitko

Stylist: Michał Koszek | Visual Crafters @michalkoszek

As. Stylist: Ania Dębicka @ania.marja; Filip Janiak @filipjaniak

SFX: Głośno

Music: Kacper Budziszewski @kacper_budziszewski


  1. Ceneo x Ekostraż z inicjatywą „Podaj Łapę”
  2. Nowa kampania Rankomat.pl z okazji 15-lecia
  3. Hej! IKEA. Czym jest lepiej pomyślany dom? IKEA rusza z nową komunikacją

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Saatchi & saatchi wygrywa przetarg answear

Saatchi & Saatchi wygrywa przetarg Answear

Grać, grać i jeszcze raz grać! 🕹️🇵🇱 raport huawei

Grać, grać i jeszcze raz grać! 🕹️🇵🇱 Raport Huawei