Nowe logo OLX, ale również odświeżony wygląd aplikacji i jeszcze prostsza obsługa. Tak prezentuje się nowa odsłona serwisu ogłoszeniowego. Zamiast kampanii marketingowej serwis wesprze walkę z koronawirusem.
Na tym nie koniec estetycznych innowacji. Zmienił się bowiem również wygląd strony i aplikacji. Od tej chwili ogłoszenia można przeglądać wygodniej i w bardziej przejrzystej formie. Pojawiły się nowe ikony kategorii. Do wiadomości, obserwowanych ogłoszeń i ustawień swojego konta można się dostać szybciej, za pomocą paska umieszczonego u dołu aplikacji. Od teraz można też przeglądać obrazy wysyłane bezpośrednio w wiadomościach.
– Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji. Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie – mówi Michał Malewski, general manager OLXa.
Te same zmiany zostaną przeprowadzone w serwisach OLX na całym świecie, proces ma charakter stopniowy.
Nowe logo OLX to również okazja do tego, by pomóc w walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Marka przekaże do 100.000 zł na rzecz fundacji Siepomaga.pl (1zł za każde udostępnienie posta), która prowadzi zbiórkę na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią COVID-19.
Zobacz też: Janusz Chabior w kampanii OLX