AdMonkey przez RSS

O serwisie

AdMonkey to magazyn internetowy poświęcony kampaniom reklamowym, biznesowi i technologiom.

Szukamy najnowszych trendów konsumenckich i pokazujemy najlepsze case studies z branży reklamowej.

O serwisie

AdMonkey to magazyn internetowy poświęcony kampaniom reklamowym, biznesowi i technologiom.

Szukamy najnowszych trendów konsumenckich i pokazujemy najlepsze case studies z branży reklamowej.

O serwisie

AdMonkey to magazyn internetowy poświęcony kampaniom reklamowym, biznesowi i technologiom.

Szukamy najnowszych trendów konsumenckich i pokazujemy najlepsze case studies z branży reklamowej.

Subscribe our newsletter


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Subscribe our newsletter


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Subscribe our newsletter


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Recent Reviews

Recent Reviews

Recent Reviews

Menu

AdMonkey - portal o reklamie i marketingu

Skip navigation Menu
  • content marketing
  • reklama kreatywna
  • e-commerce
  • e-mail marketing
  • influencer marketing
  • social media
  • SEO
  • TRENDY
  • redakcja

Jesteś tutaj:

  1. Strona główna
  2. Artykuły
  3. Informacje prasowe
  4. Nowe logo OLX

Podziel sięFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

Drukuj

Opublikowano w:

  • Informacje prasowe

Nowe logo OLX

05/05/2020, 10:06

nowe logo olx

Nowe logo OLX, ale również odświeżony wygląd aplikacji i jeszcze prostsza obsługa. Tak prezentuje się nowa odsłona serwisu ogłoszeniowego. Zamiast kampanii marketingowej serwis wesprze walkę z koronawirusem.

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Od dziś użytkownicy, zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w opcji desktopowej, będą korzystać z jego nowej wersji. Jakie sekrety skrywa? To wszystko można odkryć bardzo szybko! Wystarczy zaktualizować aplikację.
nowe logo olx wybór
Przede wszystkim zmieniło się logo. Jest teraz bardziej nowoczesne i jednokolorowe. W ślad za nim zmienia się również gama kolorów, które odtąd towarzyszyć będą użytkownikom serwisu. Te nowe są żywe i pastelowe, a dominują grafitowy, koralowy, chabrowy i żółcień.

Na tym nie koniec estetycznych innowacji. Zmienił się bowiem również wygląd strony i aplikacji. Od tej chwili ogłoszenia można przeglądać wygodniej i w bardziej przejrzystej formie. Pojawiły się nowe ikony kategorii. Do wiadomości, obserwowanych ogłoszeń i ustawień swojego konta można się dostać szybciej, za pomocą paska umieszczonego u dołu aplikacji. Od teraz można też przeglądać obrazy wysyłane bezpośrednio w wiadomościach.

– Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji. Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie – mówi Michał Malewski, general manager OLXa.

nowe logo olx

Te same zmiany zostaną przeprowadzone w serwisach OLX na całym świecie, proces ma charakter stopniowy.

Nowe logo OLX to również okazja do tego, by pomóc w walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Marka przekaże do 100.000 zł na rzecz fundacji Siepomaga.pl (1zł za każde udostępnienie posta), która prowadzi zbiórkę na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią COVID-19.

Zobacz też: Janusz Chabior w kampanii OLX

Linkhouse
Design cuts

Otagowane jako:logo, OLX

Podziel sięFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

See more

  • Poprzedni artykuł 2,5 miliona PLN od Netflix i KIPA na wsparcie pracowników sektora filmowego
  • Back All Entries
  • Następny artykuł Usiądź i odpocznij. Robot cię obsłuży

Być może zainteresują cię również

  • Opublikowano w:

    • press room

    BIMI: Brand Indicators for Message Identification

    by AdMonkey 16/09/2020 0 Comments

  • law szkoła orląt

    Opublikowano w:

    • Informacje prasowe

    Legendarna “Szkoła Orląt” ogłasza konkurs na rebranding

    by AdMonkey 26/11/2018 0 Comments

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Newsletter

Zostaw maila:


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Szukaj

Zobacz też

  • Piotr Mikulski

    Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong

  • pozyskiwanie leadów

    Czym jest pozyskiwanie leadów i jak może wpłynąć na zwiększenie zysków?

  • kampania walentynkowa durex

    Kampania walentynkowa Durex “Głośni w łóżku”

  • wskaźnik ROI

    Każda firma powinna sprawdzać opłacalność inwestycji. Najprościej robić to przy pomocy wskaźnika ROI

  • ikea real time marketing

    Jak bycie na bieżąco i szybka reakcja może przynieść marce zyski, czyli kilka słów o real time marketingu

  • marketing 4P

    Jak promować produkt, by dotarł do jak największej liczby potencjalnych klientów? Pomocna może się okazać metoda 4P

  • marketing afiliacyjny

    Marketing afiliacyjny to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Na czym polega i jak na nim zarabiać?

  • marketing według Byrona Sharpa

    Marketing według Byrona Sharpa, czyli 7 zasad rozwoju marki

  • camerimage

    Międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Camerimage

  • Coconaut

    Challenge Coconaut

Najnowsze informacje o marketingu i reklamie

Zapisz się do newslettera


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Szukaj

© Made with love by In Hot Water Company

  • newsy reklamowe
  • wiedza marketingowa
  • reklama kreatywna
  • kreacje reklamowe
  • badania marketingowe
Wróć do góry