Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

W reklamie pracują od czterech lat, ostatnio m.in. w Walk, a wcześniej w Gutenberg Networks i 2012 agency.

Pracowali dla klientów takich jak McDonald’s, Tchibo, Traficar, Volkswagen, nc+, Ibuprom, LOTTO. Wspólnie przygotowali launch marki About You na polskim rynku czy pracowali przy kampaniach Emerytura to stan konta, a nie stan ducha dla NN Investment Partners oraz Walczymy o Twoje marzenia dla Expandera.

czytaj:   180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią dla Google Pay w Polsce

W wolnych chwilach Julia projektuje dla Lokalna Atrakcja Stolicy oraz Grunt i Woda,  a Filip pisze do szuflady i mediów – np. Wirtualnej Polski.

Dział kreacji 180 liczy obecnie 15 osób – zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, którego wspiera Bartłomiej Walczuk, creative director.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *