w

Producent zegarków szydzi z Apple Watch

Producent zegarków szydzi z apple watch

Apple rozpoczęło przyjmowanie zamówień na swój smartwatch. Równocześnie producent tradycyjnych zegarków Shinola przedstawił reklamę, w której naśmiewa się z elektronicznych czasomierzy.

Firma z Detroit pisze, że jej zegarki są tak mądre („smart”), że wystarczy na nie spojrzeć, żeby dowiedzieć się, która jest godzina. Nie trzeba w tym celu niczego naciskać. Urządzenia produkcji Shinola nie potrzebują ładowania co wieczór, nie trzeba w nich aktualizować oprogramowania i nie staną się bezużyteczne po roku, gdy na rynku pojawi się nowy model. Będą działać przez całe życie użytkownika, a nawet dłużej.

Zegarek Shinola kosztuje 550 dol., a Apple Watch 549 dol. Reklama została przygotowana przez agencję Partners & Spade i ukazała się m.in. na łamach „The New York Times” oraz „The Wall Street Journal”.
Shinola

Prawdopodobnie najlepszy billboard na świecie

Prawdopodobnie najlepszy billboard na świecie

Bank bph dla odbiorców świadczeń zus

Bank BPH dla odbiorców świadczeń ZUS