Rozpoczyna się przygotowana przez agencję Publicis akcja promująca limitowaną serię specjalną samochodów Renault z bogatym wyposażeniem w standardzie. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o globalną kreację przygotowaną przez Publicis Conseil. W jednej z głównych ról zobaczymy Jaśka Melę wyznaczającego nowe limity. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i w Internecie.
„Renault Limited to seria aut adresowanych do osób, które nie boją się wyzwań, które stawia przed nimi życie. Do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych. Z tego względu zaprosiliśmy do udziału w kampanii Jaśka Melę – osobę, która swoją postawą potrafi zainspirować innych do działania i pomaga im uwierzyć w siebie. Jesteśmy przekonani, że świetnie sprawdzi się w roli ambasadora samochodów Renault z serii specjalnej Limited.” – powiedział Piotr Jachimowicz, Group Account Director w agencji Publicis Worldwide Polska.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała adaptację reklam prasowych oraz spotu telewizyjnego przeznaczonego do emisji w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Z kolei agencja Publicis DWL opracowała adaptację części materiałów przeznaczonych do publikacji w Internecie. W kampanii pojawią się także zaprojektowane lokalnie, w pełni autorskie kreacje z udziałem Jaśka Meli – zobaczymy je w serwisach internetowych, w tym w portalach społecznościowych. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.