McDonald’s globalnie jest symbolem popkultury, który stanowi nieodłączną część świata filmów, muzyki i mody. Złote łuki na przestrzeni kilkudziesięciu lat pojawiały się w hitowych serialach, teledyskach największych gwiazd czy ikonicznych produkcjach kinowych.
Teraz marka wkracza na wielki ekran w “Minecraft: Film”, którego premiera już 4 kwietnia! A wszystko to dzięki fanom, którzy od lat inspirowali tę współpracę, tworząc pikselowe repliki złotych łuków w kultowej grze. Efekt? Partnerstwo z “Minecraft: Film” oraz przeniesienie świata filmu do restauracji oferując to, co najlepsze – ulubioną rozrywkę, menu rozszerzone o nowości, a także magię filmu. Teraz, to co było nierealne, staje się realne!
McDonald’s to marka, która jest blisko swoich gości, wsłuchując się w ich głosy. To właśnie nasi oddani fani kształtują obecność złotych łuków w popkulturze i inspirują nas do ekscytujących partnerstw, w tym do najnowszego z „Minecraft: Film”. Fani Minecraft przez lata zapraszali nas do swojego uniwersum w świecie gry, a my postanowiliśmy pójść w ślad za ich głosem i razem z nimi budować rozpikselowaną rzeczywistość. Odblokowaliśmy tryb kreatywności, a kolejnym poziomem, na który wskoczymy już 2 kwietnia, jest nowy zestaw w ofercie McDonald’s. Fani złotych łuków i uniwersum Minecraft, będą mogli go zbudować według własnego pomysłu, tak jak w grze dodaje Maciej Kuś, Marketing Manager McDonald’s Polska.
Nowy zestaw będzie miał swoją premierę już 2 kwietnia. Na gości McDonald’s czeka również specjalny merch oraz wyjątkowe gadżety, które będzie można wygrać w aplikacji McDonald’s. Szczegóły aktywacji zostaną ujawnione wkrótce.
W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.