w

Rozpikselowane złote łuki czas start! McDonald’s partnerem „Minecraft: Film”

Minecraft
minecraft
McDonald’s® oficjalnie ogłasza partnerstwo z “Minecraft: Film”, a na dokładkę… nowy zestaw w ofercie! Jego rozpikselowany unboxing odbędzie się już 2 kwietnia. Fani złotych łuków i uniwersum Minecraft łączcie się!

McDonald’s to marka, która jest blisko swoich gości, wsłuchując się w ich głosy. To właśnie nasi oddani fani kształtują obecność złotych łuków w popkulturze i inspirują nas do ekscytujących partnerstw, w tym do najnowszego z „Minecraft: Film”. Fani Minecraft przez lata zapraszali nas do swojego uniwersum w świecie gry, a my postanowiliśmy pójść w ślad za ich głosem i razem z nimi budować rozpikselowaną rzeczywistość. Odblokowaliśmy tryb kreatywności, a kolejnym poziomem, na który wskoczymy już 2 kwietnia, jest nowy zestaw w ofercie McDonald’s. Fani złotych łuków i uniwersum Minecraft, będą mogli go zbudować według własnego pomysłu, tak jak w grze  dodaje Maciej Kuś, Marketing Manager McDonald’s Polska.

Nowy zestaw będzie miał swoją premierę już 2 kwietnia. Na gości McDonald’s czeka również specjalny  merch oraz wyjątkowe gadżety, które będzie można wygrać w aplikacji McDonald’s. Szczegóły aktywacji zostaną ujawnione wkrótce.

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Omnichannel

E-commerce a sprzedaż omnichannel: Jak sieci będą łączyć zakupy online i offline?

Komunikacja

Komudzieciacja: komunikacja włączająca dzieci i młodzież. Powstała publikacja dla dorosłych o unikaniu błędów w komunikacji