Agencja Semahead będąca częścią Grupy INTERIA.pl rozpoczęła pracę dla radia RMF FM. W ramach współpracy realizowane są kampanie w wyszukiwarce dla serwisów RMF24.pl, który jest głównym serwisem newsowym radia oraz RMFon.pl, skupiającym radia internetowe Grupy RMF.
Kampania serwisu RMF24.pl opiera się o promocję najnowszych wydarzeń. Rolą Semahead jest dostarczanie wysokiej jakości ruchu, czyli użytkowników dokonujących wielu odsłon i przebywających długi okres w serwisie. Kampania przebiega przy ścisłej współpracy z całą redakcją serwisu RMF 24. Dzięki szybkiemu dostarczaniu aktualnych treści (artykułów, newsów) przez dziennikarzy, agencja może bardzo szybko reagować i promować „gorące” tematy, a tym samym – generować ruch na stronie. W promocji RMFon.pl Semahead koncentruje się na sprowadzaniu internautów zainteresowanych poszczególnymi gatunkami muzycznymi, których można posłuchać w serwisie. Agencji zależy przede wszystkim na maksymalizacji udziału nowych użytkowników z kampanii Google Adwords.
„Współpraca z Agencją Semahead przebiega bardzo dobrze, a to dzięki ścisłej współpracy obu zespołów. Bez świetnej komunikacji dziennikarzy z osobami odpowiedzialnymi za realizację kampanii prawdopodobnie nie osiągalibyśmy takich rezultatów. Jestem tym bardziej zadowolona, że zespół Semahead wykazuje się szybką reakcją na sygnały z naszej strony i przede wszystkim – konkretnym pomysłem na kampanię.” – komentuje Miranda Ekiert, Dyrektor Serwisów Internetowych RMF.
„Praca z wszelkiego rodzaju serwisami newsowymi jest bardzo wymagająca. Treści zmieniają się non stop, dosłownie w czasie rzeczywistym. Taki dynamizm daje nam duże pole do popisu i możliwość pracy
z wartościowym contentem, ale jednocześnie wymaga pełnej mobilizacji od zespołu. Cieszę się, że dotychczasowe wyniki spotykają się z uznaniem klienta.” – dodaje Kornel Dulęba, Dyrektor Agencji Semahead.
Za realizację kampanii po stronie klienta odpowiedzialna jest Monika Kamińska – Kierownik serwisu informacyjnego RMF 24, oraz Grzegorz Betlej – Specjalista ds. Programacji Muzycznej. Całość działań nadzoruje Miranda Ekiert – Dyrektor Serwisów Internetowych w Grupie RMF.
źródło: mat. pras.