w

Semahead dla Rajapack

Semahead dla rajapack

Agencja Semahead będąca częścią Grupy INTERIA.pl rozpoczęła pracę dla Spółki Rajapack – należącej do RAJA GROUP – lidera w sprzedaży opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro. Rajapack w 2014 planuje umocnienie swojej pozycji jako lidera oraz zwiększenie asortymentu opakowań dedykowanych dla e-commerce. Semahead została wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego.

Do przetargu zostało zaproszonych pięć agencji specjalizujących się w działaniach marketingowych
w wyszukiwarkach: Performance Media, Cube Group, Bluerank, K2 i Semahead. Przetarg przebiegł dwu etapowo, do drugiego etapu zaproszono tylko dwie agencje. Finalnie wygrała agencja Semahead.

Obsługa obejmuje działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), a konkretnie – przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna również za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji KPI firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów do sklepu.

– Poziom merytoryczny obu agencji, które zaprosiliśmy do drugiego etapu był bardzo wysoki. Ostatecznie, o wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie agencji na polu współpracy ze sklepami internetowymi. – komentuje Ilona Miziewicz-Groszczyk, Web Manager Rajapack Polska, odpowiedzialna za koordynację kampanii po stronie Klienta.

Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony, a pierwsze działania dla klienta Semahead podejmie już na początku marca.

Źródło: mat. pras.

And the oscar goes to... Samsung

And the oscar goes to… Samsung

Atmedia interactive poszerza ofertę reklam w magazynach na tablety

Atmedia Interactive poszerza ofertę reklam w magazynach na tablety