Agencja Semahead będąca częścią Grupy INTERIA.pl rozpoczęła pracę dla Spółki Rajapack – należącej do RAJA GROUP – lidera w sprzedaży opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro. Rajapack w 2014 planuje umocnienie swojej pozycji jako lidera oraz zwiększenie asortymentu opakowań dedykowanych dla e-commerce. Semahead została wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego.
Do przetargu zostało zaproszonych pięć agencji specjalizujących się w działaniach marketingowych
w wyszukiwarkach: Performance Media, Cube Group, Bluerank, K2 i Semahead. Przetarg przebiegł dwu etapowo, do drugiego etapu zaproszono tylko dwie agencje. Finalnie wygrała agencja Semahead.
Obsługa obejmuje działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), a konkretnie – przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna również za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji KPI firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów do sklepu.
– Poziom merytoryczny obu agencji, które zaprosiliśmy do drugiego etapu był bardzo wysoki. Ostatecznie, o wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie agencji na polu współpracy ze sklepami internetowymi. – komentuje Ilona Miziewicz-Groszczyk, Web Manager Rajapack Polska, odpowiedzialna za koordynację kampanii po stronie Klienta.
Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony, a pierwsze działania dla klienta Semahead podejmie już na początku marca.
Źródło: mat. pras.