w

Startuje Motsy.pl – innowacyjny serwis dla kupujących i sprzedających auta

Startuje motsy. Pl - innowacyjny serwis dla kupujących i sprzedających auta

1 sierpnia stratuje nowy serwis na polskiej mapie e-commerce, który w innowacyjny sposób połączy kupujących i sprzedających samochody. Oferta Motsy.pl obejmie auta nowe i gwarantowane samochody używane, co sprawi, że po raz pierwszy klienci i autoryzowani dealerzy w jednym miejscu uzyskają dostęp do ogólnopolskiego rynku. Jednocześnie rozwiązania zaproponowane przez Motsy.pl będą odpowiadały bardzo konkretnym, spersonalizowanym potrzebom użytkowników. Twórcy serwisu mają za sobą kilkunastoletnie doświadczenie w e-commerce i branży motoryzacyjnej, które zdobywali budując i rozwijając serwisy Allegro oraz otoMoto.

Narzędzia i rozwiązania oferowane przez Motsy.pl stanowią doskonałą odpowiedź na potrzeby rynku motoryzacyjnego, który z roku na rok odznacza się coraz większą dynamiką. Według szacunków PZPM w 2016 roku Polacy kupią około 380 000 nowych aut, co oznacza 15% – 20% wzrost w porównaniu do roku 2015. Prognozy dotyczące samochodów sprowadzanych – po raz pierwszy rejestrowanych w Polsce – są jeszcze wyższe i mówią nawet o milionie pojazdów, które mogą pojawić się na naszych drogach tylko w tym roku. W obliczu takiego zainteresowania zakupem i sprzedażą aut, serwis Motsy.pl jako jedyny zapewni swoim użytkownikom możliwość zapoznania się z ofertą dealerską z całego kraju, minimalizując przy tym czas i koszty, które musieliby ponieść szukając idealnego samochodu tradycyjnymi, offline’eowymi metodami. Z kolei dla autoryzowanych dealerów platforma będzie stanowiła doskonały punkt wyjścia do zaprezentowania swojej oferty w skali ogólnopolskiej, bez lokalnych ograniczeń. Tak przygotowany, nowy kanał sprzedaży pozytywnie wpłynie również na strategię i rozwój poszczególnych przedsiębiorstw.

Oferta serwisu obejmuje auta nowe, dostępne w salonach oraz samochody używane proponowane wyłącznie przez autoryzowanych dealerów z całej Polski. W kategorii aut używanych platforma skupia tylko pojazdy sprawdzone i gwarantowane, z formą opieki prawnej w przypadku, gdyby auto wymagało naprawy.

Wszyscy zainteresowani kupnem nowego samochodu będą mogli skonfigurować wymarzony model i porównać oferty składane przez salony samochodowe w całym kraju. Cały proces kończy się wygenerowaniem wiążących ofert, które stanowią podstawę do podpisania umowy kupna-sprzedaży lub dalszych, bezpośrednich negocjacji. Istotnym elementem tak zrealizowanego zakupu pozostaje fakt, że serwisowanie auta nawet od dealera z drugiego końca Polski, będzie mogło odbywać się w miejscu zamieszkania klienta.

Ze względu na niepowtarzalność wyposażenia samochodów używanych, dla zainteresowanych ich zakupem przygotowano inne rozwiązanie. Wystarczy wybrać kluczowe cechy samochodu oraz określić swój budżet, a dealerzy sami zaproponują odpowiednie auta.

– Oparliśmy się na własnych doświadczeniach przy zakupie samochodów i zbudowaliśmy rozwiązanie, z którego sami chcielibyśmy korzystać – mówi Łukasz Nowak, Dyrektor Operacyjny Motsy.pl. – Po pierwsze, kupując nowe auto przechodzimy przez trudny proces poznawania modeli, porównywania wersji wyposażenia, silników, sposobów finansowania. Ostatnim etapem są negocjacje w salonie samochodowym. Każdy z nas chce mieć pewność, że uzyskał naprawdę korzystną ofertę. Często jednak brakuje nam czasu, możliwości podróżowania, czasem też umiejętności negocjowania. Aby uprościć ten proces, zebraliśmy w jednym miejscu konsumentów zdecydowanych na zakup auta oraz dealerów samochodowych. Kupujący zyskuje pewność, że otrzymał najlepszą ofertę w Polsce, a dealerzy mają możliwość rozwinięcia swojego zasięgu poza geograficzne ograniczenia. – przekonuje Łukasz Nowak.

Twórcy serwisu zwracają również uwagę na drugie zjawisko, które towarzyszy konsumentom na rynku aut używanych – brak gwarancji jakości i obawa, że możemy paść ofiarą manipulacji, a nawet oszustwa. – Zauważyliśmy, że najbardziej poszukiwane są auta o wiarygodnej, potwierdzonej przeszłości, często pochodzące z Polski, od zaufanych sprzedawców – wskazuje Łukasz Nowak. – Dla nas najbardziej wiarygodną grupą są dealerzy samochodowi. Mają w swojej ofercie używane samochody, sprawdzają je, serwisują i gwarantują jakość swoim dobrym imieniem. Do tej pory natomiast nie było w Internecie miejsca dedykowanego dealerom i ich ofercie samochodów używanych. Takie oferty zdarzają się w serwisach ogłoszeniowych, ale giną w zalewie ofert komisowych. Motsy.pl jest dostępne tylko dla dealerów, dzięki czemu klient zyskuje pewność, że po drugiej stronie są zweryfikowane, dbające o swoją reputację firmy – podsumowuje Nowak.

W najbliższym czasie serwis planuje intensywny rozwój bazy dealerskiej, a w kolejnych krokach stałe poszerzanie usług o nowe branże z szeroko rozumianego rynku motoryzacyjnego, takie jak: segment maszyn rolniczych, samochodów ciężarowych, użytkowych i jednośladów. W pierwszym etapie Motsy.pl startuje z ofertą dla klientów indywidualnych, jednak już wkrótce zapowiada zbudowanie unikatowej oferty dla małych i średnich przedsiębiorstw, które są zainteresowane zakupem firmowej floty. Serwis szacuje, że w ten sposób uda mu się dostarczyć kompleksowe rozwiązania dla 100% rynku nowych aut w Polsce.

Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

Mcdonald's zarabia na pokemonach

McDonald’s zarabia na Pokemonach