Tomasz Cichocki dołączył do agencji digital marketingu They.pl w 2022 roku i stanął na czele zespołu social mediowego, składającego się z 30-osobowego teamu managerów i specjalistów, obsługującego takie firmy, jak m.in. RTV Euro AGD, Nestlé czy Crédit Agricole.
Cichocki związany jest z branżą komunikacyjną od ponad 12 lat. Swoje doświadczenie rozwijał m.in. w polskim oddziale międzynarodowej agencji reklamowej Ogilvy czy w agencji Partner of Promotion. Pracował dla takich klientów, jak: LEGO, Huawei, TK Maxx, IBM, Amazon, Allegro i wielu innych. Współtworzył jedne z najciekawszych i najbardziej nagradzanych polskich kampanii reklamowych na świecie (LEGO – „Zielone Instrukcje” i Greenpeace – „Do ostatniego drzewa”).
Dział social media to jeden z największych zespołów w agencji They.pl, którą współtworzy ponad 150 osób. To jednocześnie bardzo szybko rosnący team, obsługujący największych klientów w branży. Składa się z kilku zespołów managerskich oraz współpracujących z nimi specjalistów.
- IT to nie tylko branża dla mężczyzn – Intel Aktualizuje Bajki we współpracy z Fundacją IT Girls
- Sztuczna inteligencja wspomoże poszukiwanie zaginionych – „ożywione” plakaty są już w całym kraju
- Nielsen wprowadza nowy pomiar reklam telewizyjnych w Polsce
- Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland