in ,

Tyson przeprasza Holyfielda za ucho w nowym spocie marki Footlocker

Tyson przeprasza holyfielda za ucho w nowym spocie marki footlocker

„Przepraszam Evander, masz swoje ucho” – wzruszające pojednanie dwóch zażartych wrogów z ringu to jedna ze scenek zawartych w najnowszym spocie marki Footlocker. Obecne w nim gwiazdy sportu podejmują przełomowe decyzje, dzięki którym ich życie wraca na właściwe tory – oczywiście z dużym przymrużeniem oka.

Na początku spotu widzimy koszykarza Kyrie Irvinga, który w trakcie rozmowy zaczyna się zastanawiać, jak mógłby wyglądać świat tak idealny, jak „Tydzień Wspaniałości”, czyli doroczna wyprzedaż oferty Footlockera.

Poza parą Evander Holyfield-Mike Tyson, w spocie wystąpił również eks-koszykarz Dennis Rodman, ostatnimi czasy znany przede wszystkim z bliskiej znajomości z północnokoreańskim dyktatorem. Ku wielkiej radości obsługi i pasażerów lotniska w końcu podejmuje decyzję, by kupić bilet do Azji w jedną stronę.

Przy okazji śniadania swoje życie zmienia inna emerytowana gwiazda amerykańskiego sportu – futbolista Favre, znany z wielu rozstań i powrotów do czynnej kariery. Gdy kelnerka oferuje mu dokładkę, z trudem przyznaje „Było super, ale trzeba umieć powiedzieć sobie dość”. Smaczkiem spotu jest również scena palenia marynarek przez komentatora sportowego Craiga Sagera, znanego z zamiłowania do wyjątkowo brzydkich i krzykliwych garniturów.

Za kreację odpowiada nowojorska agencja BBDO.

Tomasz tomczyk nowym prezesem k2

Tomasz Tomczyk nowym prezesem K2

A może wakacje? Top 10 reklam turystycznych

A może wakacje? TOP 10 reklam turystycznych