w

Zmarszczki to tylko fasada. Szkocki rząd zachęca do głębszego spojrzenia

Kampania społeczna „Zobacz osobę, nie wiek”, prowadzona w Szkocji w roku 2008, zapoczątkowała rządową walkę z ageizmem, czyli dyskryminacją osób starszych ze względu na wiek.

Na ulicach szkockich miast pojawiły się białe, „pomarszczone” billboardy z takimi hasłami, jak „Zmarszczki czynią cię bardziej interesującym” , „Dlaczego nie zauważasz ludzi ze zmarszczkami?” i „Ten billboard to dowód, że zmarszczki nie przeszkadzają w dobrym wykonywaniu pracy”.

Ageism
Źródło: www. Seetheperson. Info

 

Ageism
Źródło: www. Seetheperson. Info

Szkocki rząd chciał zwrócić uwagę na proces starzenia się społeczeństwa, któremu jednak wciąż towarzyszą przejawy dyskryminacji ze względu na wiek. Mimo tego, że osoby w podeszłym wieku stanowią systematycznie zwiększająca się grupę społeczna, ich umiejętności, doświadczenie i osobowość często nie są doceniane.

Ageism
Źródło: www. Seetheperson. Info

Bilbordom towarzyszył wciąż funkcjonujący portal www.seetheperson.info, gdzie zaleźć można informacje o tym, co osobom starszym zawdzięcza społeczność Szkocji i Wielkiej Brytanii, a także związane z tematem statystyki i opinie ekspertów.

Ceneo-nowy-design

Ceneo.pl zmieniło szatę graficzną

Spójny wizerunek uczelni to oręż w walce o studenta

Spójny wizerunek uczelni to oręż w walce o studenta