Kampania społeczna „Zobacz osobę, nie wiek”, prowadzona w Szkocji w roku 2008, zapoczątkowała rządową walkę z ageizmem, czyli dyskryminacją osób starszych ze względu na wiek.
Na ulicach szkockich miast pojawiły się białe, „pomarszczone” billboardy z takimi hasłami, jak „Zmarszczki czynią cię bardziej interesującym” , „Dlaczego nie zauważasz ludzi ze zmarszczkami?” i „Ten billboard to dowód, że zmarszczki nie przeszkadzają w dobrym wykonywaniu pracy”.


Szkocki rząd chciał zwrócić uwagę na proces starzenia się społeczeństwa, któremu jednak wciąż towarzyszą przejawy dyskryminacji ze względu na wiek. Mimo tego, że osoby w podeszłym wieku stanowią systematycznie zwiększająca się grupę społeczna, ich umiejętności, doświadczenie i osobowość często nie są doceniane.

Bilbordom towarzyszył wciąż funkcjonujący portal www.seetheperson.info, gdzie zaleźć można informacje o tym, co osobom starszym zawdzięcza społeczność Szkocji i Wielkiej Brytanii, a także związane z tematem statystyki i opinie ekspertów.