w ,

GRAY LONDON dla WWF

Gray london dla wwf

Agencja Gray London pokusiła się o przedstawienie propozycji rebrandingu 55 letniego logo WWF uzasadniając swój pomysł zmianą na liście gatunków zagrożonych, na której już nie ma pandy wielkiej.

Kultowe logo WWF zostało zaprojektowane w 1961 roku przez Petera Scotta, jednego ze współzałożycieli organizacji.

Według Agencji Gray zmiana logo jest uzasadniona lepszym odzwierciedleniem obecnie zagrożonych gatunków, w tym własnie niedźwiedzia polarnego, którego populacja znacząco maleje i przewiduje się, że w ciągu najbliższych 40 lat zmniejszy się jeszcze o 1/3.

Za wymyślenie i zaprojektowanie nowej propozycji odpowiadają: Wiktor Skoog, Matteo Alabiso, Andy Lockley, Ollie Dearn i Alberto Conde z Grey London.

Gray london wwf

User experience - klucz do stworzenia aplikacji idealnej

User Experience – klucz do stworzenia aplikacji idealnej

Momondo wybrał dom mediowy omd

momondo wybrał dom mediowy OMD