w ,

Urodomaniaczki by Hebe na YouTube – strategia budowania społeczności online

Urodomaniaczki by hebe
urodomaniaczki by hebe

Drogeria Hebe, we współpracy z firmą Lifetube, liderem w zakresie marketingu influencerów, świętuje pięciolecie swojego kanału na YouTube – Urodomaniaczki by Hebe. Projekt ten zrodził się z potrzeby wykreowania silnej społeczności w dynamicznie rozwijającej się branży kosmetycznej. Lifetube od początku był odpowiedzialny za kreatywną koncepcję i strategię kanału, czyniąc go jednym z najdłużej działających brandowych kanałów na polskim YouTube.

Misją Urodomaniaczek by Hebe jest dostarczanie widzom cennych informacji o pielęgnacji, inspiracji do makijażu i włosów oraz prezentowanie nowości produktowych z oferty Hebe. Karolina Zaranek z Lifetube podkreśla, że przez te lata udało się stworzyć zaangażowaną społeczność, która niecierpliwie oczekuje każdego nowego odcinka.

Na tle innych polskich kanałów brandowych, Urodomaniaczki by Hebe wyróżniają się konsekwencją i klarowną strategią komunikacji, która przyciąga widzów. Łukasz Gwiazda z Lifetube zaznacza, że brak spójności w treściach wielu marek na YouTube utrudnia algorytmom definiowanie odbiorców, co nie sprzyja zasięgom. W przeciwieństwie, Urodomaniaczki by Hebe konsekwentnie edukują i informują, co przekłada się na imponujące statystyki wyświetleń zarówno nowych, jak i archiwalnych materiałów.

Po analizie best practice w kategorii beauty stworzyliśmy kanał, którego treści gwarantują Hebe dotarcie do nowych konsumentów i edukowanie ich. Urodomaniaczki by Hebe stały się kompendium wiedzy o kosmetykach i pielęgnacji, do którego konsumentki wracają nawet po latach od publikacji materiałów, szukając tipów lub rozwiązań na konkretne problemy. Statystyki wyświetleń materiałów archiwalnych są naprawdę imponujące, dzięki czemu inwestycja w stworzenie contentu procentuje w kolejnych latach – mówi Łukasz Gwiazda, Head of Strategy w Lifetubie.

Urodomaniaczki by hebe
Urodomaniaczki by hebe

Hebe i Lifetube angażują w projekt znane influencerki z branży beauty, takie jak Love and Great Shoes czy MsDoncellita, a także ekspertki z dziedziny makijażu i pielęgnacji. Od momentu powstania w 2018 roku, kanał zdobył ponad 88 tysięcy subskrybentów i niemal 20 milionów wyświetleń, stając się nieocenionym źródłem wiedzy dla miłośniczek kosmetyków i pielęgnacji.


  1. Rzucenie palenia przez Snoop Doga było reklamą bezdymnego paleniska
  2. Rusza kolejna odsłona kampanii Dzień na U Fundacji Rak’n’Roll  
  3. Najlepsze kampanie marketingowe na TikToku

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak wybrać influencera do współpracy

Znalezienie odpowiedniej osoby do współpracy to trudne zadanie. Czym kierować się przy wyborze influencera?

Marketing rekomendacyjny

Marketing rekomendacyjny – na czym polega, jakie są korzyści i jak wdrożyć