Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

180heartbeats + Jung v Matt dla Absolut

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt pozyskała nowy projekt. Rozpoczęła współpracę z Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie, dla którego realizuje międzynarodową kampanię marki Absolut w kluczowych portach lotniczych na świecie.

Promuje w niej nową limitowaną butelkę Absolut Drop of Love, dostępną między innymi w sklepach bezcłowych. Komunikacja digital adresowana jest do podróżujących millenialsów, korzystających z kluczowych portów lotniczych, włączając Sydney, Auckland, Singapur.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości nowej butelki Absoluta. Atrament użyty na butelkach został przygotowany z przetworzonej farby z rasistowskich, homofobicznych i innych nienawistnych haseł namalowanych na ścianach wielu miast. W tym celu, team Absoluta udał się na protesty rasistowskie oraz przeciw LGBTQ, zebrał wszystkie niesione nienawistne hasła i zrobił z nich atrament. Potem użył go ponownie do zadrukowania limitowanej edycji butelki. Ponadto design butelki zawiera również słowo “miłość” w wielu językach, a szkło zostało pozyskane z recyklingu, w tym z butelek poprzedniej limitowanej edycji. W ramach globalnej kampanii, Absolut wykorzystuje ten atrament, aby przekazać bardziej pozytywne przesłanie, przede wszystkim: o miłości.

Agencja przygotowała landing page oraz formaty reklamowe na Facebook i Instagram oraz formaty rich media do sieci. Dodatkową atrakcją jest zabawa dla użytkowników smartfonów, w której uczestnicy mogą wygrać dwuosobowy wyjazd do Szwecji. Wystarczy wejść na stronę absolut.com/dropoflove i wysłać butelkę Absoluta w wirtualną podróż. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród wszystkich uczestników. Zabawa potrwa do połowy stycznia.

Koncern Pernod Ricard, do którego należą także takie marki, jak m.in. Wyborowa, Ballantine’s, Kahlúa, Malibu, Chivas Regal, zaprosił 180heartbeats + Jung v Matt do współpracy po przejrzeniu dotychczasowego portfolio agencji.

Dodaj komentarz