w

Atmedia Interactive poszerza ofertę reklam w magazynach na tablety

Atmedia interactive poszerza ofertę reklam w magazynach na tablety

Do oferty Atmedia Interactive dołącza Business Traveller Poland. Magazyn jest polską edycją brytyjskiego miesięcznika dla podróżujących biznesmenów. Jest to dwunasty magazyn na tablety w ofercie Atmediów.

Business Traveller powstał jako miesięcznik w Wielkiej Brytanii w 1976 roku. Dziś wydawany jest w dziesięciu edycjach międzynarodowych: USA, rejon Azji i Pacyfiku, Chiny, Afryka, Niemcy, Francja, Rosja, Węgry, Dania i Polska. Magazyn skupia się na tematach dotyczących osób podróżujących w celach zawodowych – od tematów podróżniczych, przez porady dot. hoteli i lotów po lifestyle oraz opisy sprzętu elektronicznego. Wersja drukowana magazynu dystrybuowana jest w nakładzie 20 tys. egzemplarzy. Magazyn w wersji na tablety jest dostępny w Appstore w cenie 2,69 euro.

Business Traveller Poland jest ważnym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Sylwia Chada, Interactive Sales Director w Atmediach. – Nowy magazyn znakomicie uzupełni naszą ofertę dotarcia do zasobniejszego klienta biznesowego. Wraz ze zmianą sposobu korzystania z prasy widzimy rosnące zainteresowanie marketerów reklamami w wydaniach tabletowych magazynów. Przy utrzymaniu obecnego tempa wzrostu już w przyszłym roku wartość całego rynku reklamy w prasie na tablety powinna przekroczyć 10 milionów złotych – dodaje Chada.

Aktualnie Atmedia reprezentuje sprzedaż w dwunastu magazynach na tablety. Business Traveller Poland uzupełnił ofertę składającą się z: FUTU, Mannish, W punkt, SMAQ, iN, MyMamy, Mamy i MiniMini+, Horeca, IAM, EGO, iMAGAZINE. Wszystkie nowe tytuły z potrfolio Atmediów oferuję w pełni interaktywną reklamę (kreacje mogą zawierać elementy hot spot, html5, audio i wideo).

Źródło: mat. pras.

Semahead dla rajapack

Semahead dla Rajapack

Iphone z rembrandtem i vermeer na talerzu, czyli promocja sztuki według rijksmuseum

iPhone z Rembrandtem i Vermeer na talerzu, czyli promocja sztuki według Rijksmuseum