Chcieliśmy być pierwszą marką, która wprowadza produkt zaprojektowany z myślą o Instagramie i sprzedawany za pośrednictwem tej platformy społecznościowej – mówią przedstawiciele restauracji Sonic.
Sonic to amerykańska sieć restauracji typu drive-in szczególnie lubiianych przez klasę biznesową. Jej przedstawiciele przy współpracy z agencją Goodby Silverstein & Partners przygotowali specjalną kampanię promocyjną z okazji fesitwalu muzycznego Coachella. Podstawowym założeniem było stworzenie produktu premium, który będzie prezentowany i sprzedawany wyłącznie za pośrednictwem Instagrama.
“Zależało nam na tym, by być pierwszą marką z branży spożywczej, która w swej ofercie ma produkty dostępne wyłącznie na Instagramie, a następnie dostarczane użytkownikom tej platformy społecznościowej przy wykorzystaniu danych geolokacyjnych – powiedział Todd Smith, szef działu marketingu Sonic. Dyrektor kreatywna agencji GS&P, Margaret Johnson dodała, że pomysł, by wszystko było kwadratowe niczym zdjęcie z Instagrama jest genialny.
“Kwadratowa jest szklanka, słomka, wzór, a nawet wisienka na górze. To sprawia, że szejki od Sonica wyglądają zarazem pięknie i intrygująco” – mówi Margaret.
Kwadratowe szejki dostępne będą podczas festiwalu Coachella i dostarczane tym, którzy uczestniczą w tym wydarzeniu. Specjalnie na tę okazję firma wymyśliła nie tylko nowy wygląd, sposób promocji i dostawy, ale tez wprowadziła nowe smaki bazujące na łączeniu składników takich jak bourbon, czy lawenda. Całośc prezentuje się wyjątkowo apetycznie.
źródło: AdWeek
[podobne_Instagram]