w

Michał Koterski w kampanii nawiązującej do kultowego “Dnia Świra”

Michał koterski reklama materac

Okej, więc mamy tu remiks kultury, dzieciństwa i technologii w jednym zaskakującym opakowaniu! Jeżeli znacie Dzień Świra, to jesteście targetem reklamowym dekady. Tak, dobrze słyszycie. Michał „Misiek” Koterski, występuje w najnowszej kampanii CIECH Pianki, a jedyne co brakuje to Adasia Miauczyńskiego obok, mówiącego: „Nic się nie dzieje!”

Ale o co chodzi? Materiał wideo w całości wyprodukowany przez agencję digitalową Tigers, promuje wysokiej jakości materace SNOOVIO. A wiecie co jest najśmieszniejsze? Nie to, że Misiek zdradza sekrety idealnego spania, ale że robi to, wcielając się w postać z „Dnia Świra”. Czyż to nie genialne?

Kto z nas choć raz nie sparafrazował słynnego “musisz przyznać, że jak tatuś zrobi dzióbek, to nie ma ch***a we wsi!” albo “weź się, tato”? – mówi pomysłodawca kampanii launchującej produkty SNOOVIO, Igor Bielecki z Tigers – Gdy tylko wpadliśmy na to, aby nawiązać do uwielbianego przez nasze pokolenie filmu, jasne stało się też dla nas, że w głównej roli powinniśmy obsadzić nie pana Marka Kondrata, ale właśnie jego kinowego syna. Michał, tak jak my, dorastał w świecie, w którym nawiązania do “Dnia Świra” weszły do potocznego języka i nabrały nowych znaczeń. Uznaliśmy, że jego postać będzie znakomitym łącznikiem między tym, co było i tym, co nadchodzi. – dodaje.

W ramach kampanii „Nie świruj i zacznij się w końcu wysypiać” dostajemy komplet nawiązań do kultowego filmu. Pojawia się monolog w łóżku, dyskusja z samym sobą i wersja rapowa jako soundtrack. No halo! Czy już zamawiacie materac SNOOVIO, żeby się lepiej wyspać i wyluzować?

Kampania nie ogranicza się do śmiesznego filmiku. W najbliższych dniach możecie spodziewać się, że SNOOVIO zawładnie social mediami, a nawet kinami na terenie całego kraju. Co więcej, nie zapomnijcie o standach w centrach handlowych, bo to będzie prawdziwy „test materaca”. Jeżeli Misiek zachwycił was w filmie, poczekajcie, aż zobaczycie materace SNOOVIO w akcji.


  1. Hej! IKEA. Czym jest lepiej pomyślany dom? IKEA rusza z nową komunikacją
  2. Czekolada Ritter Sport wkracza na salony. Dosłownie
  3. Nowa kampania Rankomat.pl z okazji 15-lecia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Grać, grać i jeszcze raz grać! 🕹️🇵🇱 raport huawei

Grać, grać i jeszcze raz grać! 🕹️🇵🇱 Raport Huawei

25 lat google

Google obchodzi swoje 25 urodziny