w ,

Praca przez łóżko. Pornhub szuka dyrektora kreatywnego

Praca przez łóżko. Pornhub szuka dyrektora kreatywnego

Jak wypromować porno-serwis z pomysłem, smakiem i do tego w mediach mainstreamowych? Takie wyzwanie czeka na uczestników otwartego konkursu na dyrektora kreatywnego serwisu Pornhub.

Jedynym formalnym warunkiem udziału w konkursie jest wiek – każdy uczestnik musi mieć ukończone 18 lat. Cała reszta to kreatywność, z uwzględnieniem podstawowego warunku: kampania musi nadawać się do publikacji w mediach mainstreamowych offline, czyli w gazetach, na bilbordach oraz w telewizji. Zgodnie z amerykańską terminologią, reklamy muszą być G-rated, czyli przeznaczone do odbioru przez wszystkich, a w mniej formalnej wersji – SFW, czyli Safe For Work, co oznacza, że można je oglądać nawet w towarzystwie szefa i współpracowników. Uczestnicy nie mogą więc sięgnąć po najprostsze skojarzenia z branżą porno, ale użyć sporej dozy finezji, by przekaz był równocześnie sugestywny, ale nie dosadny czy wulgarny.

Na stronie konkursowej znajdują się wybrane zgłoszenia, które udowadniają, że seks można komunikować na dziesiątki sposobów:

Tumblr_n2ym0w9zs41tsrr0do1_1280

Tumblr_n2uqrubvre1tsrr0do3_r1_1280

Tumblr_n2uqrubvre1tsrr0do2_r1_1280

Zca5nrs

Paq71mz

85k8vz8

Ebcem8h

Jsnycly

Tumblr_n31i826mjw1tsrr0do1_500

Tumblr_n2uqrubvre1tsrr0do1_1280

Tumblr_n2xpxvhavr1tsrr0do3_r1_1280

Tumblr_n2yfzqtmxx1tsrr0do1_1280

Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie 6 projektów, obowiązkowo w języku angielskim, przeznaczonych do publikacji w prasie, telewizji, na bilbordach lub w innym medium. Jeśli decyduje się na więcej zgłoszeń, każda z reklam musi wyraźnie różnić się od innych. Pracy musi towarzyszyć krótki opis tłumaczący pomysł i zawierający sugestię medium, w którym powinna się ukazać. Na każdym projekcie musi znaleźć się logo Pornhub, które można pobrać ze strony konkursowej.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 marca, a rozstrzygnięcie konkursu, którego dokona profesjonalne jury, nastąpi na początku kwietnia. Nagrodą jest roczny kontrakt z serwisem Pornhub na stanowisku dyrektora kreatywnego oraz szansa wykorzystania pracy w praktyce.

Wybrane zgłoszenia można oglądać na stronie Pornhubcampaign.

Isobar wchodzi w nowy etap rozwoju po konsolidacji z grupą socializer

Isobar wchodzi w nowy etap rozwoju po konsolidacji z grupą Socializer

Nowości w linkedin: wszyscy jesteśmy blogerami

Nowości w LinkedIn: wszyscy jesteśmy blogerami