w

Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego

Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group. 

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach od początku grudnia rozpoczęła kampanię „Składnik naszej tradycji”. W promocyjnym spocie podkreślono, że Majonez Kielecki nieodzownie łączy się z tradycyjnymi świętami. Aktywność marketingowa prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie oraz internecie. Akcja zostanie również wsparta działaniami z udziałem influencerów w social mediach. 

Kampanię wzmacnia konkurs konsumencki „Przygotuj Święta z Kieleckim”, w którym można wygrać Thermomix TM6 oraz inne nagrody. 

Za strategię i kreację spotu reklamowego, współpracę z influencerami oraz działania wizerunkowe opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Spot wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe: Mediahub (digital) oraz Rebels Media (TV). 


  1. Współpraca z agencją marketingową – czy to się opłaca?
  2. Dziewczynki mogą wszystko x LEGO
  3. Jak zareklamować firmę w sposób kreatywny i zapadający w pamięć? Rozwiązaniem może być marketing partyzancki
Big picture dzień na u

Big Picture dołącza do programu Rak’n’Roll „Dzień na U”

Jak prowadzić skuteczny marketing dla restauracji? Sprawdź rozwiązania! Solidna kampania marketingowa umacnia pozycję restauracji na rynku, pozwala nawiązać i utrzymać trwałe relacje z gośćmi.

Marketing dla restauracji – dlaczego jest niezbędny?