w

Twitter coraz popularniejszy nie tylko wśród dziennikarzy

Twitter coraz popularniejszy nie tylko wśród dziennikarzy
Źródło:https://www.flickr.com/photos/coletivomambembe/3807866838/CC

Polscy użytkownicy Twittera spotykają się regularnie od dwóch lat na tzw. tweetupach, które odbywają się w różnych miastach Polski.

W czerwcu 2013 roku w Warszawie miał miejsce pierwszy ogólnopolski zjazd tego typu – Tweetup Polska (obecnie #TweetupPL), podczas którego prelegenci opowiadali o tym, jak można wykorzystać Twittera w radzeniu sobie z kryzysami w internecie, w komunikacji marki oraz czym różni się on od Facebooka. Odbył się też panel dyskusyjny, w którym udział wzięli m.in. Bartosz Węglarczyk, Michał Pol i Zbigniew Hołdys.

W sobotę, 28 czerwca 2014 r. organizowany jest #TweetupPL nr 2. Tym razem o mądrym korzystaniu z Twittera, również w marketingu i PR, opowiedzą Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski, a także przedstawiciele lotniska Chopina, marek Allegro, PlayStation i Samsung. Na prelekcje zapraszają organizatorzy – Krzysztof Kotkowicz i Małgorzata Pawłowska. Spotkanie odbędzie się w Akademii im. Leona Koźmińskiego i rozpocznie o 11:00, a jego realizacja możliwa jest dzięki wsparciu sponsorskiemu T-Mobile Polska. Wstęp na to wydarzenie jest wolny.

Źródło: mat. pras.

Nawet księgowy może zostać pilotem. O lifetramp z michałem michalskim

Nawet księgowy może zostać pilotem. O Lifetramp z Michałem Michalskim

Siedzenie nie jest kreatywne

Siedzenie nie jest kreatywne