Kobiety są swoimi największymi krytykami. Jak pokazują badania tylko 4% kobiet na świecie portafi o sobie powiedzieć, że są piekne. Dove chce pokazać, że piękno kobiet może być źródłem pewności siebie. Dlatego też marka postanowiła stworzyć kampanię opartą na ciekawym eksperymencie, dzieki któremu widzimy, jak kobiety postrzegają siebie, a jak widzą je inni.
Artysta Gil Zamora, który na codzień pracuje przy wykonywaniu portretów pamięciowych w FBI, został poproszony o to, aby stworzyć portrety kobiet – tak jak one siebie opisują. W filmie możemy więc usłyszeć krytyczne uwagi – „moja mama mówiła mi, że mam dużą szczękę”, „mam grubą, okrągłą twarz”.
Następnie inna osoba, która wcześniej spotkała się z uczestniczącymi w tym doświadczeniu kobietami, opisywała je artyście – już w sposób obiektywny. Poniżej możecie zobaczyć, co wyszło z tego eksperymentu.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Jesteś piękniejsza, niż myślisz”.
Jeden komentarz