w

RocketJobs.pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników Jak pracować, by nie żałować?

Rocketjobs. Pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników jak pracować, by nie żałować?
  • RocketJobs.pl, nowoczesny portal pracy dedykowany branżom cyfrowym, wystartował z kampanią digitalową www.jakpracowacbyniezalowac.pl.

  • W ramach projektu powstała seria filmów video o charakterze dokumentalnym, w których pracownicy z różnych pokoleń dzielą się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami w kontekście żalu, braku spełnienia oraz podejmowanego ryzyka w życiu zawodowym.

  • Marka uruchomiła też dedykowany landing page z treściami edukacyjnymi i wskazówkami jak prowadzić satysfakcjonujące życie zawodowe.

 

Cykl video obejmuje 3 odcinki, w których bohaterowie – osoby reprezentujące pokolenia X, Y i Z, wykonujące zawody z obszaru white collar, opowiadają m.in. o wyzwaniach związanych z wyborem zawodu i tych aspektach pracy, które wpływają na brak satysfakcji.

Odpowiadając na pytanie czego żałują w swoim życiu zawodowym i co dzisiaj zrobiłyby inaczej, dzielą się wskazówkami dotyczącymi tego, jak pracować bez żalu. Celem spotów, w których bohaterowie szczerze odnoszą się do własnych odczuć związanych z pracą jest zachęcenie innych pracowników do refleksji i dodanie im odwagi w dążeniu do satysfakcjonującego życia zawodowego. 

Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie portalu wśród pracowników biurowych, co piąty badany nie czuje się w pracy szczęśliwy, a tylko 28% jest w pełni zadowolonych z obecnej pracy zawodowej.

Rocketjobs. Pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników jak pracować, by nie żałować?

Rocketjobs. Pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników jak pracować, by nie żałować?

Rocketjobs. Pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników jak pracować, by nie żałować?

Rocketjobs. Pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników jak pracować, by nie żałować?

Rocketjobs. Pl rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników jak pracować, by nie żałować?

W RocketJobs.pl nie szukamy sztucznych i powierzchownych tematów. Nasza komunikacja zawsze dotyka istotnych spraw pracowniczych. Według naszych badań, 80% polskich pracowników z pokolenia Y i Z, odczuwa żal związany z ich dotychczasowym życiem zawodowym. Zasadne jest więc zadać pytanie: jak pracować, by nie żałować i na nie odpowiedzieć. Wspólnie z naszymi użytkownikami, ekspertami z obszarów psychologii, socjologii, HR i biznesu, stworzyliśmy imponującą ilość materiałów merytorycznych. Wierzymy, że wielu osobom pomogą one pracować świadomie i odnaleźć szczęście w pracy. Tak realizujemy misję marki RocketJobs.pl – mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl.

Treści dedykowanego kampanii landing page’a www.jakpracowacbyniezalowac.pl koncentrują się wokół pięciu zagadnień, które mogą wpływać na poczucie satysfakcji z pracy. Są to: wybór ścieżki zawodowej, przebranżowienie, zarobki, rozwój kompetencji i work-life balance. Na stronie można m.in. wykonać test mierzący poziom satysfakcji zawodowej opracowany wspólnie z Anną Cieślik psycholożką i założycielką Pracowni Rozwoju; przeczytać o typowych błędach popełnianych przy wyborze kierunku kariery i sygnałach świadczących o tym, że warto pomyśleć o zmianie. W ramach sekcji poświęconej zarobkom, Dorota Sierakowska finansistka, przedsiębiorczyni i założycielka społeczności Girls Money Club, dzieli się też wskazówkami jak negocjować wyższe wynagrodzenie, w jaki sposób racjonalnie rozplanowywać wydatki i jak znaleźć dodatkowe źródło dochodu.

W ramach kampanii twórcy portalu zaplanowali szereg działań w social mediach. Fani RocketJobs.pl na Facebook’u będą mieli okazję śledzić cykl postów dotyczący sensu wykonywanej pracy i spojrzeć na swoją karierę zawodową z nowej perspektywy. Na Instagramie  na użytkowników marki będą czekały posty o charakterze edukacyjnym i humorystyczne quizy. Celem działań jest zachęcenie społeczności RocketJobs.pl do dzielenia się swoimi historiami i dyskusji o tym, jak pracować, by nie żałować. 

Częścią kampanii jest raport “Jak pracować, by nie żałować? Generacja Z i pokolenie Y o żalu, satysfakcji i ryzyku w pracy”, który zawiera wyniki autorskich badań przeprowadzonych wśród Zetek i Igreków dotyczące odczuwania żalu w kontekście ich kariery, stopnia satysfakcji z pracy i jej źródeł oraz podejmowania ryzyka w dotychczasowym życiu zawodowym. Autorem publikacji jest dr Łukasz Jach. Partnerem raportu jest SWPS Innowacje, spółka celowa Uniwersytetu SWPS. 

Za ideę kampanii odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl, reżyserem i dyrektorem kreatywnym filmów video jest Tomasz Dubiel, a za produkcją filmową stoi studio filmowe Studi.

Branding kampanii opracowało studio kreatywne Super Super. 

Jak pracować, by nie żałować? Sprawdź na www.jakpracowacbyniezalowac.pl.


  1. Najbardziej ekologiczne opakowania to te, których… nie ma
  2. Od Ciebie zależy, którą wersję siebie karmisz – postaw na tę fajną i poznaj swoje prawa! Rocketjobs.pl z nową kampanią
  3. Czym powinny się charakteryzować stoiska targowe?
Noc muzeów warszawa

Miasto Warszawa x 180heartbeats dla Nocy Muzeów

Smart shopping e-commerce

Konsumenci szukają oszczędności – smart shopping receptą na ich bolączki?