in

Nikodem Witkowski – Head of Creative w Unilever Polska

Nikodem witkowski

Nikodem Witkowski na stanowisku head of creative będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania kreatywne – w tym kreacje digitalowe, eComm oraz wsparcie kampanii ATL dla wszystkich marek z portfolio Unilever Polska, zarówno w ramach działań in-house, jak również we współpracy z agencjami kreatywnymi.

Witkowski doświadczenie zdobywał m.in. w obszarach marketingu cyfrowego, projektowania graficznego, produkcji i postprodukcji wideo. Pracował m.in. dla Orange Polska, T-Mobile, L’Oreal czy Glov. Do Unilevera przeszedł z Philips Polska, gdzie na stanowisku Creative Project Manager odpowiadał za kampanie digitalowe.

W Unilever, dotychczas jako Content Manager, współtworzył komunikację m.in. dla marek takich jak Cocolino, Knorr, Dove, Cif, Rexona, Lipton czy Domestos. Odpowiadał również za komunikację digitalową w kampanii Magnum Ruby z udziałem Anji Rubik oraz współpracował przy tworzeniu nowej platformy komunikacji dla marki Big Milk.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak założyć grupę na facebooku

Facebook przeznaczy miliard dolarów na wsparcie twórców treści

Electrolux tomasz ossoliński

Tomasz Ossoliński x Electrolux