w

Trzy nowe magazyny na urządzenia przenośne w ofercie Atmedia Interactive.

Trzy nowe magazyny na urządzenia przenośne w ofercie atmedia interactive.

Trzy nowopowstałe magazyny na tablety i smartfony dołączyły do portfolio Atmedia Interactive. Oznacza to,

że firma reprezentuje łącznie 49 czasopism należących do 10 wydawnictw. Sieć notuje miesięcznie ponad

200 tys. pobrań.

Od sierpnia portfolio Atmedia zasilą trzy nowopowstałe magazyny: Hashtag, Good Mood oraz Work Out. Ich

wydawcą jest Smart Publishing posiadający w swojej ofercie także miesięczniki EGO, iAM, In, Mymamy oraz

Smaq.

Atmedia tworzą sieć reklamy na urządzenia mobilne od września 2012 roku. Aktualnie – oprócz 8

miesięczników wydawnictwa Smart Publishing, portfolio obejmuje 19 magazynów wydawanych przez AVT

Korporacja, w tym Młody Technik i Czas na Wnętrze oraz 7 należących do niezależnych

wydawców: iMagazine, Mamy i MiniMini+, Mannish, Futu, W punkt, Busines Traveller, Horeca. Od czerwca

w ofercie firmy jest też 15 publikacji wydawanych przez Agorę wśród nich m.in. Logo, Wysokie Obcasy

Extra, Duży Format i Cztery Kąty.

Sylwia Chada, Interactive Sales Director w Atmediach, powiedziała: -Rozwinięcie współpracy ze Smart

Publishing jest dla nas zaszczytem. Sławomir Szymański oraz Łukasz Mroczek już wcześniej udowodnili, że

potrafią wyczuć potrzeby nowoczesnych czytelników i stworzyć popularne, chętnie pobierane magazyny.

Nowe tytuły uzupełnią i poszerzą naszą ofertę czasopism lifestylowych. Reklamodawcom oferujemy

najszerszą i najpełniejszą na rynku gamę magazynów trafiających do nowoczesnego czytelnika.

Hashtag to tytuł adresowany przede wszystkim do ludzi miasta o młodym stanie umysłu, dla których świat

nie zna granic. Magazyn skupia się na tematach wokół popkultury, stylów życia i trendów. Znajdują się w nim

wywiady z artystami z branży muzycznej, filmowej, modowej i plastycznej, teksty poświęcone stylom życia,

ludziom, kulturze, modzie, podróżom, adrenalinie i psychologii nowoczesnej. Na łamach Hashtagu znajdą

się także relacje z najlepszych imprez. Pierwszy numer zawiera m.in. wywiad z Lily Allen.

Good Mood dedykowany jest aktywnym osobom między 25. a 55. rokiem życia, które cenią sobie

holistyczne podejście do dbałości o formę, zdrowie i jakość życia na co dzień. Magazyn ma podpowiadać

ścieżki rozwoju fizycznego i emocjonalnego, sposoby relaksacji, jak również ćwiczenia uważności,

odnajdywania pasji.

Work Out to pierwszy polski magazyn dla osób aktywnych stworzony wyłącznie na tablety. Jest to nie tylko

interaktywne czasopismo, lecz także prywatny trener do ćwiczeń. W publikacji wykwalifikowani trenerzy, na

specjalnie wykonanych filmach wideo, pokazują jak efektownie i bezpiecznie ćwiczyć w każdych warunkach.

Informacje o liczbie pobrań pochodzą od wydawców.

Źródło: mat. pras.

Raport contently: czytelnicy nie ufają treściom sponsorowanym

Raport Contently: czytelnicy nie ufają treściom sponsorowanym

Nowy grunge, czyli jeansy z zoo

Nowy grunge, czyli jeansy z ZOO