Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Praktyczny przewodnik po Cannes 2016

Co zjeść, do kogo zadzwonić, jak przetrwać, dostać pracę na kolei i zrobić reportaż, czyli krótki przewodnik reklamowy po Cannes 2016.

McWhopper

Y&R NZ, AUCKLAND

Trolling level master! Wypowiedzenie wojny pod pozorem gestu pokoju i przyjaźni ze strony Burger Kinga przywodzi na myśl mafijny pocałunek śmierci. Co jednak stałoby się, gdyby McDonald’s podjął wyzwanie i odpowiedział: „OK! Let’s do it!”? Pytanie o plan B przygotowany przez autorów kampanii (z pewnością mieli taki w zanadrzu) jest dla nas bardziej zastanawiające, niż smak kanapki, która (niestety?) nie powstanie.

The Swedish Number

INGO, STOCKHOLM

czytaj:   Zatrudnienia i awanse w Sociomantic Labs

W dobie zaawansowanych rozwiązań mobilnych Szwedzi zaskoczyli wszystkich wykorzystując najbardziej podstawową funkcję naszych telefonów. O co zapytalibyście przypadkowego Szweda, do którego mogliście po prostu zadzwonić i porozmawiać? Nasze pytanie brzmiałoby: czy słyszałeś o tym, że kampania, w której właśnie bierzesz udział dostała nagrodę na festiwalu w Cannes?

Survival Billboard

MCCANN LONDON

Średni czas patrzenia na billboard wynosi około dwóch sekund. Na ten outdoor cały gangsterski świat patrzył przezponad 22 godziny! Zazdrościmy. Ludziom z billboardu – odwagi, determinacji i wytrwałości, a autorom kampanii – pomysłu i lwów.

The Impossible Game

TBWA\PARIS

Niezwykle przebiegła kampania employer brandigowa. Wystarczy porozmawiać przez chwilę ze studentem trzeciego roku programowania i robotyki, by wyobrazić sobie, jak trudną grupą docelową są technological geeks. Jak dotrzeć do ludzi, którzy porozumiewają się językiem niezrozumiałym dla większości z nas? I jak z ich hermetycznego świata wyłowić największe rodzące się w nim talenty? Nic prostszego – wystarczy dać im wyzwanie godne ich umiejętności.

czytaj:   Najnowsza reklama YSL na cenzurowanym

VRSE.WORKS, LOS ANGELES

Byliście kiedyś na miejscu zamachu bombowego? Albo w obozie dla uchodźców? Czym innym jest przeczytać newsa czy obejrzeć reportaż, a czym innym znaleźć się w sercu wydarzeń. Nagle odbiór wiadomości, na które trochę się już „znieczuliliśmy” staje się bardzo, ale to bardzo osobisty. Czy tak będzie wyglądać dziennikarstwo przyszłości?

http://www.canneslionsarchive.com/winners/entry/777779/the-displaced

czytaj:   mBank nowym klientem buzz.

Miara pokoju

PANGENERATOR, WARSZAWA

O
O tym projekcie nie napiszemy wiele. Liczby i łuski pocisków mówią same za siebie. Gratulujemy Polakom złota w kategorii design.

Quantum of Peace from ◥ panGenerator on Vimeo.

Przegląd przygotowany przez team autorów: Katarzyna Rybicka, Digital Designer oraz Piotr Żarczyński, Creative w VML Poland.

[podobne_vml]