w

Publicis z Wykrzyknikiem dla Serca i Rozumu

Publicis z wykrzyknikiem dla serca i rozumu

Wyjątkowo gorąca okazja zjawiła się pod drzwiami Serca i Rozumu. Tym razem mają szansę dostać aż trzy w jednym i poważnie zaoszczędzić! W końcu w Orange Open zysk przychodzi sam. Najnowsza kampania Publicis dla Orange z aktualnej serii przygód pary popularnych bohaterów, w której odwiedza ich sprzedawca, rozpoczyna się dzisiaj. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ofertę promocyjną Orange Open – możliwość zaoszczędzenia nawet do 30 zł miesięcznie przy połączeniu trzech usług: Internetu domowego, mobilnego i komórki. Działania będą realizowane w telewizji i Internecie.

Orange Open to zestaw usług, na które składają się: telefonia stacjonarna, Neostrada, telewizja, telefonia komórkowa i Internet mobilny. Klienci mają możliwość łączenia usług wchodzących w skład Orange Open, dzięki czemu uzyskują rabaty. Orange jest jedynym na rynku operatorem oferującym tak szeroki wachlarz usług.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=Y446e_tXnAI’]

„Te blade toplesy Serca i Rozumu kompletnie nam nie pasowały do aktualnych warunków klimatycznych, więc stwierdziliśmy, że strzaskamy im je na heban. Normalny człowiek poszedł by w takiej sytuacji do sklepu i kupił trzy kremy na każdą pozycję słońca na niebie. Serce i Rozum są jednak na to za sprytni. Korzystają z Orange Open i wiedzą, że nie muszą wychodzić z domu, by dostać dobrą ofertę i zaoszczędzić. Zatrudniliśmy więc sprzedawcę – fachowca z żyłką handlową uzbrojonego w argumenty nie do odparcia.” – powiedział Paweł Merecz – Chief Creative Officer z agencji Publicis.

Wymyślony przez Publicis spot wyemitują wybrane kanały należące do TVP, TVN, Orange Sport, Polsat, AtMedia i Discovery. W przypadku Internetu kreacje zobaczymy w serwisach YouTube i Facebook.

źródło: mat. pras.

K2 media dla amway

K2 Media dla Amway

Polski mobile potrzebuje edukacji

Polski mobile potrzebuje edukacji