w

K2 Media dla Amway

K2 media dla amway

K2 Media przygotuje grę na Facebooku dla jednej z marek Amway. Agencja wspomoże komunikację marki NUTRILITE – sponsora Premium i oficjalnego dostawcy supelementów diety klubu piłkarskiego AC Milan.

Agencja zwycięzyła w międzynarodowym przetargu Amway, w którym brały równiez udział firmy z Niemiec i Włoch. W ramach projektu K2 Media przygotuje dla należącego do Amway brandu aplikacje wspierające aktywność fanów na europejskich fanpage‘ach należących do Nutrilite oraz zaplanuje ich komunikację. Współpraca ma charakter projektowy.

Pierwsza z  podzielonej na cztery etapy gier, będzie dostępna już podczas wakacji. Jej celem jest promocja współpracy firmy z AC Milan oraz zaangazowanie fanów drużyny w komunikację na Facebooku.

NUTRILITE to największa na świecie marka zajmująca się produkcją oraz dystrybują witamin i suplementów diety, dostępna wyłącznie w Amway. Firma jest oficjanym dostawcą suplementów dla klubu piłkarkskiego AC Milan i jednym z jego  sponsorów Premium. Amway prowadzi również działania CSR skupione wokół promocji zdrownia i aktywności fizycznej.

źródło: mat.pras.

Flickr. Com/photos/epsos/cc

Seriale z miłością w tytule najgoręcej komentowane w social media

Publicis z wykrzyknikiem dla serca i rozumu

Publicis z Wykrzyknikiem dla Serca i Rozumu