Regina, marka, którą kojarzysz głównie z przysłowiową „czystą przyjemnością” w twoim domu, zaczyna bawić się w tiktokową ruletkę. Do współpracy przy tej digitalowej eskapadzie zaprosiła agencję Cut The Mustard. I nie, nie zamierzają się ograniczać tylko do Polski. Agencja wspiera Reginę także w realizacji licznych kampanii digital, nie tylko na rynek polski, ale także rumuński i węgierski.
Jesteś młody? Jesteś na tik toku? Regina też!
Profil ruszył na początku września, więc jeżeli chcesz być na bieżąco z tym, co cool w świecie papieru toaletowego i ręczników papierowych, śledź ich. To nie będą nudne tutoriale o tym, jak używać papieru. Raczej spodziewaj się inspirujących i praktycznych lifehacków, które zrewolucjonizują twoje podejście do higieny.
„Każda chwila w domu to czysta przyjemność”, mówi Regina. To mantra, która teraz będzie się pojawiać na TikToku. Co więcej, Regina obiecuje, że jeżeli spóźnisz się na pociąg, przelejesz kawę na siebie czy zepsujesz kolację, z jej produktami można zaradzić każdej wpadce.
- Znamy zwycięzców konkursu CatchTHEmoment Answear.com
- Spotify ujawnia, co Polacy najchętniej słuchali tego lata
- Allegro Days 2023