w

Z DDB do CALL-TO-RESEARCH

Z ddb do call-to-research

Marta Samsonov z 15-letnim doświadczeniem w branży, została partnerem w CALL-TO-RESEARCH, agencji dostarczającej jakościowe desk researche. Zajmie się rozwojem i budową firmy.

– Dla mnie to naturalna kolej rzeczy. Po latach zdobywania doświadczenia i pokonywania kolejnych szczebli kariery w międzynarodowej agencji DDB, czas na nowe horyzonty. Dołączam do CALL-TO-RESEARCH z całą swoją energią i pomysłami. Wiem, jak dowozić najwyższe standardy, robiłam to dotychczas. Wiążę ogromne nadzieje z naszą marką, którą liczę, że zbudujemy tak skutecznie jak marki, które budowaliśmy do tej pory.

Marta pracowała m.in. dla Telekomunikacji Polskiej, Agros, Hochland, Xelion, Empiku, Nestle, WP, Lotos, LOT, Philips. Jednak zdecydowana większość życia zawodowego to projekty dla branży finansowej: LUKAS Bank (obecnie Credit Agricole), Eurobank, Xelion, PZU, Provident, Kredobank (bank na Ukrainie) i TBC Bank (bank w Gruzji).

Wraz z zespołem zdobyła 5 statuetek Effie.

Marta Samsonov w zespole CALL-TO-RESEARCH przejmie dotychczasowe obowiązki Bartka Załęckiego.

Źródło: mat. pras.

I kongres dyrektorów e-commerce - dekalog praktyków

I Kongres Dyrektorów E-commerce – dekalog praktyków

Gremi business communication z agencją semahead

Gremi Business Communication z agencją Semahead