Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marka BYTOM z nową kampanią od artystów z SHOOTME

Oto najnowszy film „Ultra Black”, przedstawiający wyjątkową, inspirowaną sztuką współczesną, kolekcję marki Bytom. Marka Bytom po raz kolejny zaskakuje świeżym pomysłem. Tym razem koncept kolekcji łączy świat współczesnego krawiectwa męskiego z polskim malarstwem.

Tak powstała kolekcja „Ultra Black”, inspirowana twórczością wyjątkowego artysty, Rafała Bujnowskiego.

Wyjątkowo odważne i w zasadzie niespotykane w branży, żeby firma, w tym przypadku Bytom, zgłaszając się do nas dała nam wolność artystyczną i zaufanie takiego kalibru. Mam nadzieję, że to kolejny dowód na to, że internet daje przestrzeń do robienia komercyjnych filmów poza schematami. Sobie i kolegom z branży życzę takich projektów – mówi Michał Shootman Majewski, producent.

Kolekcja czerpie z charakterystycznych dla artysty obrazów olejnych z cyklu „Lamp Black” („Lamp Black” to nazwa czarnej farby olejnej Winsor & Newton o numerze 25, którą konsekwentnie maluje prace z tej serii).

czytaj:   LuxHub prezentuje wyniki badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce

   

Przy takiej okazji nie mogło zabraknąć wideo promującego kolaborację. Za cały pomysł, scenariusz i reżyserię odpowiada duet Jakubowska/Gronowski, który dołożył do kolekcji Bytomia kolejną warstwę artystyczną.

„Zainspirowani zarówno obrazami Rafała Bujnowskiego, jak i kolekcją Bytomia, postanowiliśmy stworzyć impresyjny film o drodze światła poprzez czerń, o poszukiwaniu idealnej czerni.” – mówi Natalia Jakubowska, reżyser.

Jak przystało na film opowiadający czerniami i o czerniach, zdjęcia powstawały nocą. Za plan zdjęciowy posłużyła warszawska Galeria Raster, z którą związany jest Rafał Bujnowski oraz Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, która na potrzeby filmu zmieniła nieco swoją scenografię.

„Scenografka pracująca przy tym projekcie – Jana Łączyńska – stworzyła nietypowe instalacje, służące tylko i wyłącznie do naszych poszukiwań czerni.” – dodaje Łukasz Gronowski, reżyser.

Jak wiele może opowiedzieć czerń, jak różnie może wyglądać w zależności od światła, jak moda koresponduje ze sztuką? Przekonajcie się sami, oglądając spot „Ultra Black”.

czytaj:   Tak sprzedają internetowi celebryci - ocena sklepów internetowych

CREDITS:
Klient: BYTOM
Scenariusz i Reżyseria: Jakubowska / Gronowski
Zdjęcia: Wojtek Zielinski
Scenografia: Jana Łączyńska, Maciej Krajewski
Gaffer: Hubert Stawicki
Montaż: Marta Mambo Michno
Muzyka i postprodukcja dźwięku: Krystian Kościjański | Malaga Studio
Postprodukcja: LUNAPARK motion arts collective
Kolorkorekcja: Szymon Kraszewski
Online: Michał Andruch
Opieka postprodukcyjna: Magdalena Miszczak
Lokacja: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki / Zachęta National Gallery of Art i Raster
Technika : Panavision Polska, heliograf
Produkcja: SHOOTME Visual Artists
Producent wykonawczy: Michał Shootman Majewski
Producent: Pola Langowska
Asystent producenta: Jakub Paduszek
Zdjęcia backstage: Michał Klusek

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *