w

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook

Influencer marketing

To prawdopodobnie pierwsze na polskim rynku tak obszerne omówienie tematyki Influencer Marketingu w oparciu o polskie realia. Platforma Whitepress przygotowała ebooka edukacyjnego, który szczegółowo i praktycznie omawia temat współpracy z influencerami – od ich doboru, przez koordynację współpracy, aż po mierzenie efektów. Ponadto w publikacji znajdziemy aż 11 case  studies, z czego 10 omawia kampanie zrealizowane z polskimi influencerami.

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje się w swoich decyzjach zakupowych tradycyjną reklamą, jasne stanie się, że nie można pomijać influencerów w projektowaniu strategii marketingowych. Właśnie dlatego powstał ten ebook. Jego rolą jest przybliżenie polskim marketerom agencjom prawdziwego potencjału drzemiącego w Influencer Marketingu. Jednocześnie autorzy chcą pokazać, jak taka współpraca powinna wyglądać – ta pozycja to 100% praktyki w oparciu o opinie ekspertów branży i case studies z polskiego rynku. Omówione są m. in. kampanie: MasterCard i Michała Szafrańskiego, Blogogody IKEI, czy Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego i blogerów podróżniczych.

Influencer marketing

Ebook to przede wszystkim dzieło Justyny Fabijańczyk i Agaty Cupriak, ale też ekspertów, którzy dodali od siebie solidną dawkę praktycznych porad i uwag. Czytelnicy zapoznają się z opiniami: Anny Pytkowskiej z BLOGmedia, Dawida Zarazińskiego z portalu e-biznes.pl, Grzegorza Miłkowskiego  z Socialpress.pl, Jacka Szlaka z Marketingu przy Kawie, Jagody Prętnickiej z SentiOne, Joanny Czeladzińskiej z Online Marketing Polska, Julii Izmałkowej z Izmałkowa Consulting, Macieja Trojanowicza z agencji Szeri Szeri, Małgorzaty Litorowicz z Admonkey.pl, Michała Wieczorka z SoTrendera, Mikołaja Winkla z Brand24, Moniki Czaplickiej z Wobuzz, Olgi Majkowskiej z OFFON Agency, Piotra Krauschara z Face Addicted, Weroniki Wyrzykowskiej z LifeTube i Szymona Słowika
z Takaoto. W sumie blog ma 26 partnerów i patronów medialnych.

Ebook można pobrać za darmo ze strony: http://www.whitepress.pl/influencer-ebook.


  1. TikTok to dobra platforma do promowania swoich produktów i usług. Jak znaleźć influencera, by w pełni wykorzystać potencjał takiej współpracy?
  2. Ekonomia twórców – influencerzy sprzedają własne produkty i… doświadczenia
  3. Recepta na udany związek na linii marketer-agencja: efektywna komunikacja
Zwiększ liczbę pobrań aplikacji dzięki seo

Zwiększ liczbę pobrań aplikacji dzięki SEO

Agencja-bardzo

Tymbark wybrał agencję Bardzo