Agencja K2 Media wyłoniła nowego dyrektora działu Social. Awans otrzymał Miłosz Jacyna, dotychczasowy Social Media Team Leader, który na nowym stanowisku odpowiadać będzie za wszystkie usługi świadczone przez K2 Media w zakresie mediów społecznościowych, w tym także za rozwój działań związanych z zakupem Facebook Ads i analityką.
Jacyna zadba o wysoką jakość prowadzonych profili społecznościowych, tworzonego na nie contentu, doboru mediów w socialowych kampaniach oraz narzędzi analitycznych, pozwalających na jak najlepsze dopasowanie działań do potrzeb klientów. Dopilnuje także, by kampanie w Social Mediach były spójne z aktywnościami marek w pozostałych kanałach komunikacji.
Nowy Social Media Director K2M z branżą komunikacyjną związany jest od 7 lat. W tym czasie zrealizował kampanie dla wielu topowych marek, m.in.: Audi, Costa Coffee, Desperados, Kubuś czy SEPHORA. Do najważniejszych, prowadzonych przez siebie projektów zalicza: COSTAgram dla Costa Coffee, Desperados Party Challenge oraz platformę Saturn Technologicznie.
Do K2 Media Jacyna dołączył w 2015 roku. Wcześniej pracował w Brasil Warsaw.
Jeden komentarz
Dodaj odpowiedź