in

Karolina Herman awansuje w strukturze Publicis Worldwide Polska

Karolina herman publicis

Karolina Herman objęła stanowisko Account Supervisor w agencji Publicis Worldwide Polska. Jej awans wpisuje się w długofalową strategię rozwoju firmy, której celem jest utrwalenie bardziej kompleksowego i interdyscyplinarnego podejścia do realizacji projektów oraz obsługi klienta. Dotychczas Karolina Herman pełniła rolę Account Managera i odpowiadała za koordynację projektów w ramach działań 360°, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji digitalowej, w tym realizowanej w mediach społecznościowych, jak również ATL i organizacji eventów.

„Karolina to specjalistka z ogromnym interdyscyplinarnym doświadczeniem, która przekracza standardowe myślenie. Perfekcyjna, na każdym kroku potrafi w efektywny sposób zarządzać projektami i budżetami. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z Klientami i skutecznym wspieraniu ich biznesu”. – powiedziała Ania Rabczuk, Account Director w Publicis Worldwide Polska. 

Karolina Herman pracuje w Publicis Worldwide Polska od 2013 roku. Z wykształcenia jest socjologiem ze specjalizacją w badaniach rynku i opinii. Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w agencji badawczej. Od 2011 roku związała swoją karierę zawodową z branżą reklamową. Pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie zdobyła podczas pracy dla agencji takich jak 180heartbeats i Blueberry (obecnie Agencja Warszawa). Po przejściu do agencji Publicis Worldwide Polska miała okazję pracować przy projektach takich firm i marek, jak: Renault, Vicks, Michelin, Sanofi, Carlo Rossi, Barefoot, Vibovit, Nestlè i Hartmann.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Strategia csr w firmie wedel

Strategia CSR w firmie Wedel

Marketing w mediach społecznościowych

Dlaczego każda firma działająca w internecie powinna korzystać z social media marketingu?