Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

O YA! – Nowa kampania mediowa OYAKATA

Wystartowała nowa kampania promująca dania i zupy instant OYAKATA − produkowane przez Ajinomoto Poland Sp. z o.o., która jest spółką japońskiej korporacji Ajinomoto Co., Inc. Jest to kampania obejmująca media o zasięgu ogólnopolskim. Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.

Dania OYAKATA dostępne są w czterech smakach inspirowanych kuchnią japońską: Japoński Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak Wasabi, Japońskie Curry. W ofercie firmy są dostępne również zupy OYAKATA RAMEN w kubkach: Miso, Chicken, Soy sauce, Pork oraz w torebkach: Miso, Chicken, Soy sauce.

Obecnie materiały reklamowe emitowane są w telewizji, w internecie oraz na citylightach w 8 największych miastach w Polsce.

Spark Foundry współpracuje z Ajinomoto od 2018 roku. Wcześniejsze działania opierały się głównie na lokalnychkampaniach OOH, które były prowadzone nie tylko w Polsce, ale również na rynku niemieckim.

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmują między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2019 zdobyła 3 statuetki w konkursie Effie Awards.

program afiliacyjny

Dodaj komentarz