Rozpoczyna się druga odsłona internetowej kampanii z udziałem Serca i Rozumu, której główna akcja rozgrywa się w serwisie pogromcylimitow.pl autorstwa Lemon Sky. To już drugi sezon, w którym Serce i Rozum udowadniają między innymi, że serce (a właściwie Serce) może być sługą, małpi rozum to coś dobrego, a droga do serca wcale nie musi wieść przez żołądek. Dodatkowo zmagają się z przekonaniem, że LTE ma nieograniczony przesył danych.
Para bohaterów stworzonych przez agencję Publicis wciela się w role wymyślone przez Lemon Sky, a wzorowane na formacie popularnego programu Discovery Channel zatytułowanego: „Prawda czy fałsz – pogromcy mitów”. Akcja potrwa sześć tygodni. Działania komunikacyjne będą realizowane m.in. na Facebooku oraz na kanałach należących do portfolio Discovery Networks w Polsce. Ważnym elementem promocji jest przygotowany przez agencję Publicis spot z nowym odcinkiem przygód Serca i Rozumu, który bazuje na pomyśle kreatywnym serwisu pogromcylimitow.pl.
– Rozgramianie liMitów ma formę 6 prostych gier udostępnianych na stronie pogromcylimitow.pl. Ich użytkownik jest proszony o pomoc w obalaniu liMitów. Serce i Rozum odwdzięczą się wirtualnymi odznakami, którymi gracz może się pochwalić na wallu lub umieścić na swoim zdjęciu profilowym w serwisie Facebook. W każdej grze można zdobyć 3 odznaki – brązową, srebrną i złotą. Dwie najcenniejsze z nich dają możliwość gry o nagrody: maskotki Serca i Rozumu (ucharakteryzowani na Pogromców liMitów) oraz koszulki z wizerunkiem Serca i Rozumu. Kolejne gry będą odsłaniane w tygodniowych odstępach od 19 marca do 29 kwietnia 2013 roku – powiedział Jacek Sidzina, Account Director Lemon Sky.
– Korzystając z okazji, jaką była współpraca z telewizją Discovery, machnęliśmy eksperymentalną superprodukcję. Zaczęliśmy z grubej rury, a konkretnie z armato-haubicy 250 mm, z której wystrzeliliśmy kurę. Następnie sfilmowaliśmy w podziemnym bunkrze elektryzujące lingwistyczne tête-à-tête Rozuma z małpą, która lubi czasopisma. A na koniec w parku narodowym Yellowstone wysadziliśmy w powietrze górę. Które z opisanych wydarzeń zdarzyły się naprawdę, a które są mitami do pogromienia – to już zostawiamy do oceny szanownym widzom. Zapraszamy do internetu – powiedział Paweł Merecz, Chief Creative Officer agencji Publicis.
Przebieg akcji można śledzić na fanpage’ach Serca i Rozumu (https://www.facebook.com/serceirozum) oraz Discovery Channel (https://www.facebook.com/DiscoveryChannelPolska). Przygotowany przez Publicis spot można obejrzeć na stronie akcji ) oraz w serwisie YouTube.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=m7O24qk9r3Q’]
Koncepcję kreatywną działań po stronie Lemon Sky opracowali: Jacek Sidzina, Marcin Gębicki, Łukasz Łata, Kasia Szostakowska, Dawid Pytowski, Marta Soja, a prace produkcyjne wykonali m.in.: Jacek Rubin, Ania Skotarczyk, Marek Lis, Michał Lechman i Monika Golanowska.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz, Jolanta Gorczyńska, Michał Łągiewka, Monika Zaręba, Anna Kubeł i Malwina Stopińska. Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Tomasz Owsianko (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Rolę przedstawiciela Discovery Polska pełniła Klaudia Kiercz. Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Produkcją i postprodukcją zajął się Platige Image. Rolę domu mediowego pełnił MEC.
Źródło: mat. pras.