Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Teaser nowej kampanii House

Ruszyła kampania Denim marki House, która w niezwykłym, tajemniczym klimacie eksponuje kolekcję Jeans. To jest zapowiedź kolekcji jesienno-zimowej. HOUSE przygotował teaser kampanii jeszcze przed uruchomieniem kampanii „właściwej”, związanej z jesienno-zimową kolekcją marki. Kampania DENIM jest w całości poświęcona ubraniom jeansowym, które są częścią najnowszej kolekcji.

Sesja zdjęciowa do kampanii pod okiem Rafała Milacha tym razem odbyła się w Londynie. Uzupełnieniem jej rezultatów jest strona internetowa www.house.pl, na której obok fotografii można obejrzeć także film video, nakręcony w londyńskim parku Hampstead Heath, który dzięki zdjęciom Bartka Bieńka zamienił się w gęsty, tajemniczy las.

czytaj:   Kody QR – czy to ma sens i dlaczego nie

Tajemnicze światło, tatuaże i naga skóra dwojga modeli odzianych tylko w denim tworzą niepowtarzalny, surowy klimat, spotęgowany przez niepokojącą muzykę Krystiana Wołowskiego aka Goodboy Khris i wyjątkowo sprzyjający prezentowanej jeansowej kolekcji.

Reżyserem filmu jest Marcin Filipowicz, stylizacją zajęła się Marta Kalinowska, fryzurami Takanori Yamaguchi a całość wyprodukowała agencja AF PHOTO. Od strony kreatywnej nad całością czuwał Maciej Czarnecki.

czytaj:   GoldenSubmarine dla LPP SA

Kampania DENIM to zaledwie preludium do jesienno-zimowej kampanii, do której zdjęcia – już o zupełnie innym klimacie – powstały również w Londynie. Główna kampania HOUSE ruszy już niebawem, a tymczasem HOUSE zaprasza na stronę internetową www.house.pl, która przygotowana została przez agencję Huncwot.

źródło: lpp.pl